Aviseringar
Rensa alla

"Just wants to be friends"


loita

Well i suck at english so i take swedish 😛

Har liknande problem, fast..... inte så kär eftersom jag helatiden säger upp kontakten när jag börjar gilla han för mkt, vet att han inte e intresserad av förhållande så därför jag göra så.... men dum som man är kommer man alltid tillbaka efter en stund och de börjar om igen "Deja vu"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sylar:

Jag kan ha fel, men jag tycker att det känns bättre med "deep" där.

As you hopefully noticed I don't want to discuss language matters. But if you are talking about feelings and so on I suggest you to use the word deeply.


   
SvaraCitera

Dude. You said it yourself that she have hurt you several times. if you love her and she loves this guy you have two choices. Either you spend your time with her and you'll be unhappy until all the feelings disappear.
And that may take a looooooong time.

If not you have to cut all the connections with her.


   
SvaraCitera

Okej, jag följer strömmen och skriver på engelska jag med, så ursäkta min franska.

After having read The Game and (sadly) watched a couple of episodes of the television series The Pickup Artist, I've learned that if you play the cute and kind guy, women tend to see you as "a good friend, but nothing more". However, if you play hard to get (or just the opposite of cute...you know what I mean) it's come to my understanding that it's easier to create attraction...actually, I suggest you read the god damn book to understand what the hell I'm trying to tell you [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Thanks to everyone for your advices!


   
SvaraCitera

mediakatt:

Din engelska är inte så överväldigande perfekt heller.

haha exakt vad jag tänkte, när jag såg rubriken xD


   
SvaraCitera

jag är i samma situation. att jag bara tar skiten med ett leende och fortsätter lida. 🙁 wuäh.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Imorse tog jag steget och sa som det var och sa upp kontakten. Det kommer nog svida att nobba henne om hon hör av sig i framtiden men det är nog det enda rätta.

Tack för stödet alla!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Diabolus:

Imorse tog jag steget och sa som det var och sa upp kontakten. Det kommer nog svida att nobba henne om hon hör av sig i framtiden men det är nog det enda rätta.

Way to go there! She got what she deserved [y]
Eftersom du behärskar engelskanbäst, var kommer du ifrån, USA/Kanada?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

getupstayup:

Eftersom du behärskar engelskanbäst, var kommer du ifrån, USA/Kanada

Kanada[y] Men bodde i Sverige och gick i grundskolan där upp till 8an.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Diabolus:

Men bodde i Sverige och gick i grundskolan där upp till 8an.

Bodde? Så du har flyttat tillbaka dit?[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

getupstayup:

Bodde? Så du har flyttat tillbaka dit?[smile]

Det är krångligt 😛 Efter 8an flyttade jag dit igen och spelade high school och juniorhockey fram till 2007 i OHL. Sen gjorde jag lumpen i Sverige och nu har jag åkt tillbaka men kommer flytta till Stockholm om jag inte får kontrakt med klubben jag provspelar för just nu [smile]


   
SvaraCitera

Todays I-country problem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jucka:

Todays I-country problem.

tard


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Diabolus:

Det är krångligt 😛 Efter 8an flyttade jag dit igen och spelade high school och juniorhockey fram till 2007 i OHL. Sen gjorde jag lumpen i Sverige och nu har jag åkt tillbaka men kommer flytta till Stockholm om jag inte får kontrakt med klubben jag provspelar för just nu [smile]

Okej, där ser man. Du flyttar fram och tillbaka!
Lycka till med hockeyn [bigsmile]


   
SvaraCitera