Aviseringar
Rensa alla

"Lugnare" festivaler


Evil Conduct:

Jag tror nog inte att någon går på en festival för att de tycker att det är trevligt med våldtäkter, förutom de som våldtar.

Du, de är såna på Hultsfred, jag lovar. De vill bara slåss och våldta och supa [mad]


   
SvaraCitera

Mawns:

De vill bara slåss och våldta och supa [mad]

Töntigt, jag vill bara supa och slåss


   
SvaraCitera

Duscha:

P&L

är verkligen inte värt. seriöst den sämsta festivalen jag varit på, rent musik, boende och matmässigt.
åkte endast dit för att supa.


   
SvaraCitera

Finns väl några små kristna festivaler för alla fjollor


   
SvaraCitera

lilasmet:

den sämsta festivalen jag varit på

lilasmet:

åkte endast dit för att supa.

Finns kanske ett samband, musiken på P&L var ju svinbra även om resten sög.

Men åter till ämnet, finns det inte några töntfestivaler i stockholmsområdet? Typ, accelerator eller något?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mawns:

finns det inte några töntfestivaler i stockholmsområdet?

Det finns det nog gott om, men aldrig(!) att jag tänker gå på nåt i stockholm. Det är fan härifrån jag vill bort, har verkligen ruttnat på stället 😮


   
SvaraCitera

Duscha:

Det är fan härifrån jag vill bort, har verkligen ruttnat på stället 😮

Där ser man! Du vill ut i det verkliga livet! [smile]


   
SvaraCitera

Mawns:

Finns kanske ett samband, musiken på P&L var ju svinbra även om resten sög.

Nej[party]
jag syftade på scenerna och sånt där. allt det sög totalt.
fick biljetten 4dagar innan jag åkte, såg framemot det och så men scenerna gjorde det omöjligt att njuta av musiken, skitdåligt festivalområde, enligt mig.


   
SvaraCitera

Duscha:

Det finns det nog gott om, men aldrig(!) att jag tänker gå på nåt i stockholm. Det är fan härifrån jag vill bort, har verkligen ruttnat på stället 😮

Hah, stick ner till Siesta i Skåne då.

lilasmet:

skitdåligt festivalområde

Skulle inte förvåna mig, men Crystal Castles borde man väl kunna njuta av vart som helst? Eller? [cry]


   
SvaraCitera

Mawns:

Skulle inte förvåna mig, men Crystal Castles borde man väl kunna njuta av vart som helst? Eller? [cry]

är man full så är man, då njuter man av allt utom trängsel[smile]


   
SvaraCitera

Storsjöyran kanske


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Norse Rite:

verkliga livet!

Som fan att jag vill! Efter gymnasiet drar jag iväg 😉


   
SvaraCitera

Duscha:

Undrar ifall det finns några festivaler som är lite lugnare än tex Hultsfred, och är lite mer ungdomsanpassade?

Haha, orka lugna festivaler. Och ungdomsanpassad och lugn är ju typ motsater.

lilasmet:

Duscha: P&L

är verkligen inte värt. seriöst den sämsta festivalen jag varit på, rent musik, boende och matmässigt.
åkte endast dit för att supa.

Mm, samma här. Jag gillade inte campingen heller, en stor sunkig asfaltsparkering. Och majoriteten av folket betod typ av fjortisar och punkare. Fast banden var sjukt bra.

Mawns:

Typ, accelerator eller något?

Du, de hade fett bra band i år. MGMT och The Teenagers spelade t.ex. Och sen frågade hon ju om festivaler för 15-17åringar, och Accelerator har ju 18års-gräns.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Girlscout:

orka lugna festivaler

Jag tro ni alla har missförstått mig vad jag menar med "lugna". Det är inte så att jag vill gå värsta sega festivalen. Det jag menar med lugnt är så lite slagsmål och allt annat som möjligt ^^
Som på P&L så skrev du att campingen var kass, det vill man ju inte. Och jag har hört från andra kompisar att det aldrig skulle bo där mer. Sen är det ju tydligen en massa andra som kommer in utan att ha band, det är ju inte heller så kul liksom.

Där man har mer ordning och reda på grejerna liksom 😉


   
SvaraCitera

Klorofyl:

http://www.jesusrock.nu/

...är faktiskt ganska röjjig [blush] haha! varit där 2 ggr. blev krossad i wall of death på en konsert 🙁 ..fast det var kul.


   
SvaraCitera