Aviseringar
Rensa alla

"Mina känslor är all over the place"


Ämnesstartare

mina damer och herrar...Prins Daniel. han är nu officiellt den största idioten i hela landet. ska den här äckliga patetiska clownen kalla sig prins? han borde avrättas. äckligt jävla svin är vad han är!

hata! hata! hata! hata!

jävla bullshit kungafamilj, är så jävla ointressant


   
Citera
Ämnesstartare

Inte för att jag har lust att säga emot dig, men dårå?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dekadent:

Inte för att jag har lust att säga emot dig, men dårå?

förstör min dag. asså jag tycker Viktoria verkar vara en smart och seriös kvinna och så är hon med den där Daniel. jag fattar det inte? vad ser hon hos honom?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

parat

deras bajskorv till unge är född! alltså Daniels avkomma [surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

deras bajskorv till unge är född! alltså Daniels avkomma [surprised]

Ja det var på alla nyheter hela morgonen men varför detta oprovocerade hat mot någon du inte känner?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Ja det var på alla nyheter hela morgonen men varför detta oprovocerade hat mot någon du inte känner?

jamen jag vaknade ju nu!

DANIEL!! du måste ju se det, kolla vad min tråd heter! ser du vad han säger. kan han svenska ens? han är ju prins. sen är han dum i huvudet och har gjort massa idiotgrejer

hatar honom verkligen. är ett passionerat hat och jag skulle skratta om han låg döende framför mina fötter, helt seriöst


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

det och har gjort massa idiotgrejer

Som vad?

patrick bateman:

atar honom verkligen. är ett passionerat hat och jag skulle skratta om han låg döende framför mina fötter, helt seriöst

låter inte helt friskt faktiskt [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

deras bajskorv till unge är född! alltså Daniels avkomma

Haha, det har jag missat! Fan vad jag ska fira natten lååång!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I morse klockan 4.26 föddes en 51 centimeter lång och 3.280 gram tung och väldigt söt prinsessa, sade en märkbart stolt prins om den blivande tronarvingen.

ståre på fb


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det är rätt löjligt när man går in på Aftonbladets hemsida att denna nyhet tar upp halva sidan. lika intressant som att tant Asta på Långgatan har fått nya löständer..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Som vad?

allt typ

den grejen när de idioterna betalade så han kunde gå före i kön för att göra sitt prov eller vad fan det var tex. våra pengar lägger de bort på den idioten

sen har han ju en annan grej när han gjorde nåt jävla prov och fick ultradåligt resultat, mindre än vad alla får typ.

han har lite sånt. jag vet inte. googla

isola:

låter inte helt friskt faktiskt

haha jo det gör det. allt annat vore ofriskt i mina ögon


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dekadent:

Haha, det har jag missat! Fan vad jag ska fira natten lååång!!

[mad][mad][mad][mad]

isola:

ståre på fb

söt my ass. säkert smällfet. hoppas ungen blir kriminell

Pluppe:

det är rätt löjligt när man går in på Aftonbladets hemsida att denna nyhet tar upp halva sidan. lika intressant som att tant Asta på Långgatan har fått nya löständer..

ja det är så överdrivet så det är helt sjukt verkligen. jag blir galen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patte, du borde nog torka upp "dina känslor" innan de torkar in. sen så verkar du bry dig jävligt mycket för någon som inte tycker de är intressanta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tycker prins daniel verkar rolig


   
SvaraCitera