Aviseringar
Rensa alla

"Morgonavsugning"


Är grymt sugen på att väcka honom med en avsugning. Däremot känns det som att han borde vakna direkt om man bara för handen där nere? Plus att man måste få bort kallingarna på nåt vänster med utan att väcka honom.

Någon som har gjort detta, lyckats/inte lyckats?
Tips tas gärna emot, hade varit kul om det var så att han inte vaknade förrän jag väl höll på haha 😛


   
Citera
Ämnesetiketter

Få honom att sova naken, borde ej vara svårt.


   
SvaraCitera

se till att han inte har kalsonger på sig när ni ska sova

+ börja inte med handen? stoppa in kuken när den är slapp


   
SvaraCitera

Kan låsas sova [blush]


   
SvaraCitera

Riktiga män sover som stockar, tar det som att du är ihop med en flicka.

Nej men, om man tar det försiktigt så borde han inte vakna. Och som tidigare nämnt borde det ej vara problem att få honom att sova utan kallingar. [smile]

Lycka till. [blush]


   
SvaraCitera

hehe det e fan det hetaste som finns


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

se till att han inte har kalsonger på sig när ni ska sova

+ börja inte med handen? stoppa in kuken när den är slapp

Mmmm får komma på nåt om varför han inte ska ha dem antar jag, han tycker det är skönast med dem på när han sover.. ^^

och ja nej jag tänkte inte börja runka av han direkt men känns som att man måste ta hjälp av handen innan man väl börjar, kravla sig ner dit osv.. hm det där lät märkligt men jaa 😛 Jag förstår hur du menar 🙂


   
SvaraCitera

[blush]


   
SvaraCitera

+ han kanske har stånd i sömnen ändå, då är det ju inga problem


   
SvaraCitera

Ensamvargen:

Nej men, om man tar det försiktigt så borde han inte vakna. Och som tidigare nämnt borde det ej vara problem att få honom att sova utan kallingar. [smile]

haha jo, jag har prövat för att se hur han reagerar, typ om jag smeker han över magen el nåt. Om jag inte fortsätter febrilt i evigheter så vänder han sig till exempel bara emot mig, kanske ler men ja han sover rätt bra ändå ^^ Ska ta det försiktigt..

Men bara nyfiken, vad ska jag använda för anledning till att han inte ska ha dem? lite tråkigt att avslöja sig liksom.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

halvannanpanna:

hehe det e fan det hetaste som finns

kan tänka mig det 😉

enhimmelskdrog:

+ han kanske har stånd i sömnen ändå, då är det ju inga problem

Där sa du nåt faktiskt, då blir det lättare 🙂 Åh längtar redan (A)


   
SvaraCitera
Åtta

hon91:

Men bara nyfiken, vad ska jag använda för anledning till att han inte ska ha dem?

Kan du inte bara dra av dem av honom kvällen innan? Kan väl inte vara så avancerat att hitta en anledning att göra det. [confused]


   
SvaraCitera

Åtta:

Kan du inte bara dra av dem av honom kvällen innan? Kan väl inte vara så avancerat att hitta en anledning att göra det. [confused]

haha jo men det brukar alltid komma en anledning till att han tar på sig dem, typ att han ska på toa el nåt 😛 Men nej de är nog inte så avancerat ^^


   
SvaraCitera

hon91:

Men bara nyfiken, vad ska jag använda för anledning till att han inte ska ha dem? lite tråkigt att avslöja sig liksom.

Säg bara att du tycker det är mysigt att sova nakna? [blush]


   
SvaraCitera
Åtta

Greppa hans penis och vägra släppa till han somnar. Då kan han inte ta på sig något.


   
SvaraCitera

Ensamvargen:

Säg bara att du tycker det är mysigt att sova nakna? [blush]

jo du har så rätt, har en tendens att noja över sånt som är enkelt egentligen..

Åtta:

Greppa hans penis och vägra släppa till han somnar. Då kan han inte ta på sig något.

den är bra 😉


   
SvaraCitera