Aviseringar
Rensa alla

"normalt beteende"?


Ämnesstartare

Xisco:

Antagligen spelar det roll för henne ja.
Alla tänker och tycker inte som du.

Jag tror Nachac menade: "Spelar det någon roll om det är normalt?".

Om man inte är bekväm med något/inte gillar det, så torde det ju inte spela någon roll huruvida det är något "normalt" eller inte - det lär inte ändra hur man känner.

Men det var kanske bara jag som tolkade det så [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nä jag har sagt till honom att jag tänker sluta anstränga mig eftersom jag bara får skit tillbaka. Har sagt att ja vill göra saker, inte sitta hemma och kolla på film dag ut och dag in och för det är de enda han "orkar" göra... har sagt att jag börjat tröttna och vill han ha kvar mig får han visa det och hitta på saker och göra nåt av vårat förhållande, men det händer ingenting.
Sen så låser han både sin dator och telefon så jag inte ska kunna låna hans telefon om jag behöver . samma med hans dator. Han har gjort en egen inloggning till mig och har man vart tsm i snart tre år så är de inte nåt man bara gör helt plötsligt (han har låst dator och telefon dom senaste månaderna) fastän han har tillgång till ALLA mina grejer.

Sen de att han inte kan göra oss offentligt på T.ex Fb och såna saker tycker jag är lite konstigt, kanske fånigt också men han är skum när de gäller allt de är därför ja hakat upp mig på det, han dumpa mig i december för en annan, som jag fick veta utav hans kompis, sen förstod han tydligen att han älskade mig och ville fortsätta, men han gör ingenting av de jag ber han om: han slutar inte ljuga, och vet jag en sak han vet att jag vet så nekar han ändå för utan bevis så nekar han fullt ut, att vi ska hitta på saker, ha kul, sluta stänga ute mig med allt, uppskatta mig/oss, sluta dölja en massa m.m.. men han gör absolut ingenting. För han säger att han skäms för de han gör. men han gör inget åt de och han visar inte heller vafan han vill. så antagligen vill han väl inte då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Camitz19:

.

Vad ger relationen dig? Mår du bra av den? Det låter inte som det... [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Camitz19:

.

Ställer samma frågor som Nintendo

Nintendo:

Vad ger relationen dig? Mår du bra av den? Det låter inte som det...

Om han inte tänker kämpa för att behålla dig så dumpa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Visst att porrtittandet ska accepteras men jag hade aldrig accepterat det med camsexandet.

Hade gett han ultimatumet att antingen sluta eller så gör vi slut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nä jag mår inte bra av den, kan inte åka hem utan att bara känna mig totalt värdelös och jag vet att han inte slutar med det han gör. Jag sviker hela min familj för att vara hos honom för att då vet jag att han inte gör nåt. Men han vet att om jag vill veta nåt så tar jag reda på det , vill jag veta om han stod under en lyktstolpe 09:23 en tisdagsmorgon hade jag fått veta det. Så fattar inte varför han fortsätter och ljuger när han vet att jag får veta allt, hur ja får veta allt de vet jag inte ens själv. Det bara kommer en magkänsla. Som när han skulle ner på toa och kolla på porr, kände nåt skumt ca en halvtimme innan, ja la mig i sängen, låtsassov, smög ner och lyssna utanför toa och där hörde man att de inte var ett spel han spelade som han säger... men han gör ingenting för vårat förhållande, bara en jävla massa film och till affären varannan dag. MEn så fort vi inte e med varann en helg är han med sina vänner, han frågar aldrig om jag ska med eller kommer aldrig med förslag om nåt kul man kan göra. Och han VÄGRAR träffa mina vänner, han har träffat tre av mina vänner i knappt tio minuter under TRE år.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du borde försöka hitta en bättre pojke, Camitz19


   
SvaraCitera

Camitz19:

nä jag mår inte bra av den, kan inte åka hem utan att bara känna mig totalt värdelös och jag vet att han inte slutar med det han gör. Jag sviker hela min familj för att vara hos honom för att då vet jag att han inte gör nåt. Men han vet att om jag vill veta nåt så tar jag reda på det , vill jag veta om han stod under en lyktstolpe 09:23 en tisdagsmorgon hade jag fått veta det. Så fattar inte varför han fortsätter och ljuger när han vet att jag får veta allt, hur ja får veta allt de vet jag inte ens själv. Det bara kommer en magkänsla. Som när han skulle ner på toa och kolla på porr, kände nåt skumt ca en halvtimme innan, ja la mig i sängen, låtsassov, smög ner och lyssna utanför toa och där hörde man att de inte var ett spel han spelade som han säger... men han gör ingenting för vårat förhållande, bara en jävla massa film och till affären varannan dag. MEn så fort vi inte e med varann en helg är han med sina vänner, han frågar aldrig om jag ska med eller kommer aldrig med förslag om nåt kul man kan göra. Och han VÄGRAR träffa mina vänner, han har träffat tre av mina vänner i knappt tio minuter under TRE år.

. De låter verkligen som att du förtjänar någon bättre bruden...!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Camitz19:

men han gör ingenting för vårat förhållande, bara en jävla massa film och till affären varannan dag. MEn så fort vi inte e med varann en helg är han med sina vänner, han frågar aldrig om jag ska med eller kommer aldrig med förslag om nåt kul man kan göra. Och han VÄGRAR träffa mina vänner, han har träffat tre av mina vänner i knappt tio minuter under TRE år.

Varför vill du ha en relation med honom?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ska hem idag och mår dåligt jag bara tänker på det. vet ju precis vad han kommer göra och hur han kommer fortsätta ljuga om ja får veta nåt mer. och att han inte lägger någon som helst energi på vårat förhållande, som jag bett honom om i över ett år nu. Men de där att göra slut med någon , har extremt svårt för det. Men orkar inte mkt mer. ska jag dumpa han direkt eller ska jag se till att hålla mig hemma och låta han ta inititiv m.m. Han är ju van att jag alltid gör det, alltid ja som ska se till att vi blir vänner om vi bråkar fastän de är han som startat det, ja gör allting för oss men får bara skit tillbaka eller ingenting. han kanske behöver hållas i kortare koppel så han förstår att ja tröttnat och menar allvar denna gången och sätta han på prov, eller har de gått så långt att ja bara ska ta bort "dump-spärren"?

ja vet inte om jag vill, egentligen vill jag nog inte, men hoppas fortfarande på förbättrning, men efter allt ja läst nu så börja vågen tippa över, för nu vet jag att det inte är jag som gör fel..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xisco:

Antagligen spelar det roll för henne ja.
Alla tänker och tycker inte som du.

Uppenbarligen. Vilket borde hindra mig från att delge mig av mina tankar?

Nintendo:

Jag tror Nachac menade: "Spelar det någon roll om det är normalt?".

Om man inte är bekväm med något/inte gillar det, så torde det ju inte spela någon roll huruvida det är något "normalt" eller inte - det lär inte ändra hur man känner.

Nintendo got it.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nej det var inte så jag menade egentligen, accepterar man de inte spelar de ju ingen roll om man tkr de är normalt eller inte, de förstår jag med, ville bara veta vad andra tycker, för jag har hela tiden trott att de är ja som gör fel. Sen kan man aldrig säga vad som är normalt och inte, egentligen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men har de gått så långt att jag bara ska släppa taget och inte ge mer nya chanser till den här killen eller ska jag sätta han i kort koppel och sätta han på prov. och sluta göra allt jag gör för oss och hålla mig hemma och se hur han reagerar så han kanske förstår att jag menar allvar och se om han börjar göra nåt åt vårat förhållande. jag vill ju bara att allt ska bli bra och att han ska sluta med allt och bli som han var förr [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Vilket borde hindra mig från att delge mig av mina tankar?

Ja...
Ne men du skriver nästan som om folk är dumma i huvudet bara för att du har en annan åsikt om det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xisco:

Ne men du skriver nästan som om folk är dumma i huvudet bara för att du har en annan åsikt om det.

Är man inte dum i huvudet om man värderar "vad alla andra gör" högre än sina egna känslor.


   
SvaraCitera