Aviseringar
Rensa alla

"OFFICIELLA: Människor som har begått brott - tråden"


Ämnesstartare

Här kan ni skriva om olika nyheter om människor som begått brott, oavsett härkomst eller hur allvarligt brottet är - allt är välkommet.


   
Citera
Ämnesstartare

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stal (inte snattade) godis från ICA i torsdags.. Och jag skolkade också..
Stal även 3 pak kondomer.. Och.. Hmm.. Mer godis.. Kastade mkt av godiset senare.. Därefter ljög jag om att jag varit i skolan för mina föräldrar.. Sen, på fredagen, drog jag ännu större lögner..
[chocked]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

detberorpå:

Stal (inte snattade) godis från ICA i torsdags.. Och jag skolkade också..
Stal även 3 pak kondomer.. Och.. Hmm.. Mer godis.. Kastade mkt av godiset senare..
[chocked]

Gangsta! [surprised][cute][cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tanken är att alla rasister kan lägga sina hat-trådar här.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

Gangsta!

I know.. Jae fett cool.. Rökte också idag! Jag menar.. Jae ju liksom ba en av ca 5 milj människor ;O shit. Coolt[cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

detberorpå:

I know.. Jae fett cool.. Rökte också idag! Jag menar.. Jae ju liksom ba en av ca 5 milj människor ;O shit. Coolt[cool]

Shit ja livet är hårt i ghettot, synd att du tvingas in i grov kriminalitet.


   
SvaraCitera
Vision

Sket i att bädda sängen idag och tog sista mjölken utan att slänga paketet! [cool][cool] Rebell, gangstah kid osvv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Känner att den storslagna hjälten "Bajsmannen" måste nämnas här:

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article4902412.ab

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

Känner att den storslagna hjälten "Bajsmannen" måste nämnas här:

wtf [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anarkandi:

Tanken är att alla rasister kan lägga sina hat-trådar här.

Herregud, vilken rasistnojja du, varför inte göra som alla andra och vända andra kinden till så fort du ser en "rasisttråd" och förneka det, dom som inte vill vidga sina syner en aning blir inte tvingade.


   
SvaraCitera
Vision

Vision:

Sket i att bädda sängen idag och tog sista mjölken utan att slänga paketet! [cool][cool]

Fattar inte hur jag kunde bli "sweet girl" på ett fb test! Hallå liksom [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sming:

Herregud, vilken rasistnojja du, varför inte göra som alla andra och vända andra kinden till så fort du ser en "rasisttråd" och förneka det, dom som inte vill vidga sina syner en aning blir inte tvingade.

Tror den här tråden är positivt uppskattad på UM. [smile] Skulle kunna starta en "Är hon/han kär i mig"? tråd på relationer och samlevnad om den svämmades över för mycket av sånt också, varför inte.

"Omprogrammera alla nazister - gör dem till bögar och queerfeminister..."


   
SvaraCitera
Vision

McLuver:

Känner att den storslagna hjälten "Bajsmannen" måste nämnas här:

Åååh, synd att jag inte såg den, annars skulle jag lätt tagit den som "månadens nyhet" Man hade kunnat jämföra med fall av grov misshandel som fått kortare straff osvvv [crazy]


   
SvaraCitera

Sheriffen kommer ignorera denna och fortsätta skapa egna trådar.


   
SvaraCitera