Aviseringar
Rensa alla

"Orgasm!" *Smärta!*


Ämnesstartare

antrax:

Hmm, ne nu vet jag inte riktigt hur du menar.

Visste att det skulle sluta såhär[crazy]! Typiskt, man säger A & andra säger "Jag förstår" man fortsätter med B och de säger "Nä, nu förstår jag inte riktigt" :/

antrax:

Hahaha what?!

[blush]
Äcklas och blir rädd, end of discussion.

framtidstron är död:

Jag tycker det låter väldigt ohälsosamt att känna smärta när man tänker på en orgasm..

Tro mig, hela jag är ohälsosam.
Har levt i ungefär 16 år och är förstörd på olika sätt från topp till tå. Ändå är jag nöjd med mig själv, även där finns ett ohälsosamt tänkande[censur]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

komplicerad:

Visste att det skulle sluta såhär[crazy]! Typiskt, man säger A & andra säger "Jag förstår" man fortsätter med B och de säger "Nä, nu förstår jag inte riktigt" :/

Haha sorry, men det jag menade med smärta var mer... öhm hur ska jag förklara?
När jag tänker på hur det är att få orgasm så kan det kännas som att det sticker till genom kroppen. Det är smärta men inte obekvämt. Dock har jag aldrig känt;

komplicerad:

"Åh, nej! Jag vill inte! Det sista jag vill är att få en oragasm nu!"

För då låter det som att du menar att det gör jätteont när du får en orgasm.
Eller? [shake]

komplicerad:

[blush]
Äcklas och blir rädd, end of discussion.

Nähmen nu blev jag ju nyfiken på vad du menade med det där. Hur kunde den kopplingen mellan ond orgasm och utvecklingsstörda göras?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

komplicerad:

Även om jag väldigt ofta uppfattas som komisk när jag försöker vara så seriös som jag bara kan vara D: blir lite småledsen då... Men jag tackar ändå!!!

Varsegooooe

komplicerad:

Har levt i ungefär 16 år och är förstörd på olika sätt från topp till tå.

🙁 läk då!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron är död:

🙁 läk då!

Önskar man kunde kommunicera med sin kropp, allt hade vart så mycket lättare då![sad]

antrax:

För då låter det som att du menar att det gör jätteont när du får en orgasm.

[no-no]
Men det blir så ömtåligt att det blir obehagligt... Skulle vara helt slutkörd om jag hade en orgasm som varade i 5 minuter, skulle nog gråta. Skulle vilja skära av mig armarna, känner typ mjölksyra i armarna[tard] eller, jag vet inte. Asså, börjar bli knäpp av förvirring! Så svårt att beskriva känslor[sad]

antrax:

När jag tänker på hur det är att få orgasm så kan det kännas som att det sticker till genom kroppen. Det är smärta men inte obekvämt.

Då är det väl ej obehagligt, eller? 😮

antrax:

Hur kunde den kopplingen mellan ond orgasm och utvecklingsstörda göras?

Vet inte, själv tror jag att det har med rädsla att göra:
Är rädd för att få en orgasm för att det blir så känsligt att det kan uppfattas som obehagligt.
Skulle inte vara modig och ha god aptit om jag var instängd i badrummet (fråga mig inte varför just badrummet, har ahft mardrömmar om det bara... Oj, svarade just, lol...) med ca. 5 pers med downs (FÖRLÅT ALLA; MENAR INGET ILLA, dome jättegulliga ibland tycker jag!)...

Får typ samma obehagliga känsla när jag t.ex. står på en bro, har en värdefull sak i handen/händerna och sträcker ut armen/armarna utanför brons area. Är livrädd för att tappa föremålet!
Ja! Där har vi det!
Det handlar om rädsla[cool] obs, måste ha ärvt detta från min fader... Han känner också igen sig i det där om bron[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men alltså, har du vestibulit eller nått?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

komplicerad:

Då är det väl ej obehagligt, eller? 😮

Jo, på ett sätt.

komplicerad:

Men det blir så ömtåligt att det blir obehagligt..

Aha ok, tror att jag förstår. Har dock aldrig upplevt så stark orgasm.

komplicerad:

Ja! Där har vi det!

[party]

komplicerad:

Det handlar om rädsla

Men varför är du rädd för utvecklingsstörda? För att de är "defekta" eller kanske kan se ut som vuxna människor utan att bete sig så?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

komplicerad:

det uppstår någon slags blandning av... Åh, vet ej hur jag ska förklara... Typ "Åh, nej! Jag vill inte! Det sista jag vill är att få en oragasm nu!", ungefär.

känner igen, speciellt om man står i kö

komplicerad:

Men det blir så ömtåligt att det blir obehagligt... Skulle vara helt slutkörd om jag hade en orgasm som varade i 5 minuter

ja tycker det är jobbigt att sitta länge brevid nån man är upphetsad av, för typ när man kämpar emot orgasmkänslan kommer smärtan, och musen vet varken ut lr in och den bara krampar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

antrax:

Har dock aldrig upplevt så stark orgasm.

Vill du göra?[wink][wink][wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron är död:

Men alltså, har du vestibulit eller nått?

Börjar faktiskt undra om jag har det[cry] fast kan onanera utan att få ont, men då lär jag har djävla tur
kan dock stimulera klittan utan att uppleva smärtor, har dock krångel med den också D:

antrax:

Jo, på ett sätt.

Hur då?[surprised]

antrax:

Aha ok, tror att jag förstår. Har dock aldrig upplevt så stark orgasm.

Varför? Skoja :p men, hur kan du då förstå? 🙁

antrax:

Men varför är du rädd för utvecklingsstörda? För att de är "defekta" eller kanske kan se ut som vuxna människor utan att bete sig så?

Jo, kan nog vara så... Tänker alltid att de är oberäkneliga... Vilket de är. Ointelligens skrämmer mig även, visst utvecklingsstörda kan vara väldigt intelligenta (man skall ej jämföra med andra, bara med sig själv osv.) men du fattar vad jag menar... Hoppas jag.

Har alltid haft en stor skräck för utvecklingsstörningar[sad] det sjuka är att jag drömde en hemsk mardröm om att jag, i en kvinnohus, blev instängd på badrummet med en utvecklingsstörd flicka... Saker hände i min framtid som jag kopplar till drömmen. Sjukt.
aja, hur som helst så har även sådana erfarenheter ökat min rädsla[sad]

Snuttan:

känner igen, speciellt om man står i kö

Kan tänka mig! Brukar få ont när jag typ går ute, eller om jag sitter och diskuterar sex och sådant med några... Man kan väl sammanfatta detta såhär: Jag får ont då jag är som mest avtänd/okåt osv.

Snuttan:

för typ när man kämpar emot orgasmkänslan kommer smärtan, och musen vet varken ut lr in och den bara krampar

Tycker det är skönt juu!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

Vill du göra?[wink][wink][wink]

Trodde att vi redan planerat det där [wink][confused]

komplicerad:

Hur då?[surprised]

Ilar genom kroppen. Eller sticker till. Obekvämt fast kopplat till något trevligt.

komplicerad:

hur kan du då förstå?

Kan förstå hur du menar, men inte hur du känner. [cute]

komplicerad:

men du fattar vad jag menar

Tror det. Har träffat på andra som är "rädda" för utvecklingsstörda.
Måste fråga; Är du rädd för clowner?

komplicerad:

Jag får ont då jag är som mest avtänd/okåt osv.

I hela kroppen eller bara i underlivet?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

komplicerad:

Ointelligens skrämmer mig även

fast du gillade att spela dum...
Jag tycker det är tvärtom, om nån är mkt smartare ligger man i underläge, korkade personer kan man leka med och manipulera lite hur man vill...[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

antrax:

Trodde att vi redan planerat det där [wink][confused]

Jag trodde vi bara skulle typ äta lite godis, hålla hand, se på romantisk komedi och sen leka med varandras kroppshår[blush] Hade inte en aning om att du planerat att göra allt det där bara för att få mej i säng så att jag kan ge dej ditt bästa ligg och orgasm någonsin[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Snuttan:

fast du gillade att spela dum...

Ja, vad har skådespeleri med ointelligens att göra?[tard]

Snuttan:

om nån är mkt smartare ligger man i underläge

Ja, det kan vara obehagligt och skrämmande (för att mane rädd för att göra fel osv.) men jag är rädd för att t.ex. bli senil eller verkligen inte kunna förstå olika saker. Känner även obehag och irritation när jag befinner mig ensam någonstans med ointelligenta personer.

Snuttan:

korkade personer kan man leka med och manipulera lite hur man vill...

Skulle inte klara av att göra så mot en person, kanske om jag var hämndlysten för stunden men hade inte klarat av det i en längre period. Känner även att jag vill kunna diskutera allt mellan himmel och jord med personer som jag väljer att umgås med.
Obs att det finns undantag; kan umgås med personer som enbart intresserar mig på något sätt[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

komplicerad:

Börjar faktiskt undra om jag har det fast kan onanera utan att få ont, men då lär jag har djävla tur
kan dock stimulera klittan utan att uppleva smärtor, har dock krångel med den också D:

Jag hade vissa vestibulitsymtom under en tid med mycket stress, det mesta har gått över. Fick sluta med p-piller, hade ätit både det och behandlat mot svamp med krämer, vilket är typiska vestibulitfaktorer.
Så om du använder p-piller eller svampkrämer, sluta på en gång.
Sen lät jag bli att ha vaginalt samlag under någon månad och sen hade slemhinnorna läkt så pass att jag kunde ha sex.
För dig kanske det mer är psykiskt dock, då behöver du ju lite rejäl behandling med kbt-inriktning, men sluta med p-piller omedelbart om du använder det är mitt bästa tips.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

ag trodde vi bara skulle typ äta lite godis, hålla hand, se på romantisk komedi och sen leka med varandras kroppshår[blush]

Oh youre so naive.

kebu12:

Hade inte en aning om att du planerat att göra allt det där bara för att få mej i säng

Jag är ledsen, men du måste vara lite realistisk. Vi kvinnor är sådana av naturen. Vi jagar, vi skövlar och vi sliter er män i stycken.

kebu12:

så att jag kan ge dej ditt bästa ligg och orgasm någonsin[sad]

Det hade ju varit förjävligt.


   
SvaraCitera