Aviseringar
Rensa alla

"Problem" med penisen?


k1337oris:

När du börjar ha sex så förstår du det nog.

Alltså, som jag förstod det så vill han få förhuden över själva ollonet. Vilket gjorde mig konfunderad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mawns:

Alltså, som jag förstod det så vill han få förhuden över själva ollonet. Vilket gjorde mig konfunderad.

Tja mitt problem i sig är att jag inte vet hur man ska dra tillbacks den och även att inte kunna dra ned den när jag har stånd.


   
SvaraCitera

UniX:

Tja mitt problem i sig är att jag inte vet hur man ska dra tillbacks den och även att inte kunna dra ned den när jag har stånd.

Jag förstår fortfarande inte hur du menar eftersom att du skriver "ner" och "upp", så det kan ju betyda vilket håll som helst, beroende på hur man ser på det.

Har du svårt att dra förhuden så att den täcker ollonet eller har du svårt för att dra bak förhuden så att ollonet syns?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har själv samma problem, tack för svaren här också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mawns:

Har du svårt att dra förhuden så att den täcker ollonet eller har du svårt för att dra bak förhuden så att ollonet syns?

Dra tillbacka den.


   
SvaraCitera

Be mamma hjälpa dej dra ner den, tror hon kan fixa det[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

*Bump*
För att nu ta å rätta till de för dom som undrar. Jag har problem å dra ner den. Utan de är å dra upp den.
kebu12
Bra förslag! Men tyvärr.. Så är de inte de felet som hon kan hjälpa mig med.[sad]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera