Aviseringar
Rensa alla

"RASISM" "HEN" konstigt att det bara är stockholmare som ens bryr sig???????????????? förfan


Ämnesstartare

vad i helvete?
JAHA nu klipps delar av tomteverkstaden, som visas på julafton, bort?????????????? SVERIGE CENSURERAS BIT FÖR BIT [cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry]

Jag blir så JÄVLA trött på alla dessa människor som ska överanalysera sånt här, tycka att berättelser och filmer från 30-talet typ(!!!!!!!!!!) ska tas bort! Vi VET JU ALLA att det var en annan tid då!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
GAHHHHHHHH könsneutralisering VART JAG ÄN GÅR OCKSÅ[cry][cry][cry][cry][cry]


   
Citera
Paseo

vet du va jag delar dina tankar
jag är lite rädd för samhället
du vet sådär när man står utanför å ser hur dumma alla där inne är
ja det är skrämmande
men du borde inte bli såhär upprörd för det är jobbigt
jag o du kan lyssna på en bra låt ist å veta att vi iaf har varandra
alla är inte domma


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paseo:

vet du va jag delar dina tankarjag är lite rädd för samhälletdu vet sådär när man står utanför å ser hur dumma alla där inne ärja det är skrämmandemen du borde inte bli såhär upprörd för det är jobbigtjag o du kan lyssna på en bra låt ist å veta att vi iaf har varandraalla är inte domma

men jag blir ju ledsen

blir inte förvånad om jorden går under den 21a, alla människor är så jävla dumma så de förtjänar inte vår vackra tellus


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

solklart:

SVERIGE CENSURERAS BIT FÖR BIT

Nu är det ju för fan inte "Sverige" som censurerar detta. Utan Disney själva som klipper bort det i sin nya version.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Nu är det ju för fan inte "Sverige" som censurerar detta. Utan Disney själva som klipper bort det i sin nya version.

äh!!!!!!
jag menar inte bara just tomteverkstaden, liksom astrid lingren anses ju också vara rasistisk och vi känner ju alla till tintin-grejen???????


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

solklart:

liksom astrid lingren anses ju också vara rasistis

Det är ju löjligt rasistiskt att Pippis pappa bara åker till en "neger-ö" och gör sig till kung där, ja 🙂


   
SvaraCitera
Paseo

solklart:

men jag blir ju ledsen

bli inte ledsen
du vet ju hur stor elvis blev, dom som levde under hans karriärs början sa ju att han va en fara för ungdomar o en skam
vart finns dom människorna nu? mmmm dom finns inte alls
då va det en jättestor grej
så ja verkligheten kmr komma ikapp så småningom oroa dig inte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Typexempel på en vit kränkt man.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kunde inte bry mig mindre om något.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Det är ju löjligt rasistiskt att Pippis pappa bara åker till en "neger-ö" och gör sig till kung där, ja 🙂

ja, slaveri förekom förr, det skrev lingren om där JA. man kan ju inte låtsas att det inte hände irl förr


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paseo:

bli inte ledsendu vet ju hur stor elvis blev, dom som levde under hans karriärs början sa ju att han va en fara för ungdomar o en skamvart finns dom människorna nu? mmmm dom finns inte allsdå va det en jättestor grejså ja verkligheten kmr komma ikapp så småningom oroa dig inte

du är så klok[love][love][love][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Typexempel på en vit kränkt man.

vem?

Rävpojken:

Kunde inte bry mig mindre om något.

okej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ang: serier och grejer. Könsneutralitet uppskattar jag [wink]
Orka ändra förfluten historia till något det inte är. Tycker det är extremt löjligt att ändra på typ julaftonprogrammen - inte för att jag kollar på det eller ens bryr mig om att det finns, men är fett störigt att ba: åhhh buhu lite religion som då sågs på det sättet blir drivet med, buhu eller typ buhu svarta sågs som sämre!!!!! ja, det har varit så! Varför censurera förflutet?! Är hemskt fånigt.

Och inte FAN gör det något åt kvinnliga stereotypa roller som visas _konstant_ i TV?! Nej såklart, så fort det gäller kön spelar det ingen roll men patriarkala religioner är såååå viktiga att censurera historiskt förtryck.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

solklart:

okej

Varför var du tvungen att citera mig om du inte har något att säga mig? [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

solklart:

vem?

Du, vem annars.


   
SvaraCitera