Aviseringar
Rensa alla

"Slinga"?


Ämnesstartare

Jag visste inte riktigt vart denna tråden skulle ligga så jag chansade 😛 Det är såhär att jag är renrakad mellan benen, har varit sedan flera år tillbaka och trivs med detta, men har nu träffat en ny pojkvän som vill att jag ska ha en sk. "slinga" eller "landningsbana" eller vad man nu vill kalla det xD Jag tror att dom flesta förstår vad jag menar. Jag har hittills helt avvisat hans förslag och sagt att jag trivs bäst som renrakad, men har ändå funderat på det. Kanske värt ett försök? har jag faktiskt aldrig testat och jag kanske trivs så också. Så nu undrar jag ifall någon där ute med "slinga" kan berätta lite för mig hur det är, hur man får det snyggast och ifall man har varit renrakad innan vad som är största skillnaden.

Kan ju också berätta att jag aldrig skulle klara av att vara helt orakad då jag tycker hår är ofräscht, så frågan är lix ifall jag skulle få samma ofräscha känsla om jag hade slinga. ?


   
Citera
Ämnesetiketter

det är asfult med ett streck, ser sjukt löjligt ut, likabra att ta bort allt.


   
SvaraCitera

Jag hade aldrig pallat med att göra en frisyr och speciellt inte för någon annans skull. Jag är helrakad för min egen skull och skulle aldrig orka lägga ner tid eller energi på att göra ett streck. Skitsvårt ju.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera