Aviseringar
Rensa alla

"Spelet"


edroon
Ämnesstartare

Har ett stort dilemma när det gäller en tjej som jag tycker om.

Förstår inte vad som händer riktigt.
Hon berättar till mig hur mycket hon tycker om mig och vi är gott som tillsammans ...

Från dag till dag ändrar hon att attityd mot mig, från hur gullig som helst till bara "vänner" .. vet inte hur man ska förklara det men..
Känns som ett spel, att hon spelar ett spel för att få mig nära. Då man ofta säger att "spela svår" gör att den motsatta könet dras till en mer.
Men jag vill inte ha detta spel, vill inte längre bli testad eller testa utan bara vara med henne. Jag vill bara ha kärlek.
Det är så komplicerat att jag inte ens förstår vad jag skriver eller tänker längre.
Bruden har två sidor.. schizofren om det.
Varför ska det vara så svårt? här står jag framför tjejen jag tycker om och berättar vad jag känner, (och det konstiga) jag får det bekräftat tillbaka men dagen efter snackar hon med mig som om vi är vänner, hon "spelar svår" och det är inte bara det utan det känns som om hon inte längre är intresserad. Jag är så förvirrad... för dagen efter den börjar hon igen med alla gulliga saker som får en att flyga på moln.

Många av er kanske ger mig som tips att berätta allt detta för henne och då kan jag svara såhär. Det har jag gjort men fick som svar att det inte är något hon märkt.

Känner att jag kommer dra mig tillbaka när som helst...

Vad är det för fel på bruden, någon?


   
Citera
Ämnesetiketter

Bli bög[wink]


   
SvaraCitera
jonta

Skit i henne och se om hon kommer springande efter ^^


   
SvaraCitera
edroon
Ämnesstartare

kebu12:

Bli bög

Nej [crazy]

jonta:

Skit i henne och se om hon kommer springande efter ^^

[crazy] Har gjort och hon kom springade efter [crazy]

Mitt fel att gå tillbaka kanske..


   
SvaraCitera
Jeay_L

Säg rakt på sak "Jag tycker om dig, hur känner du? Vill du att det ska bli något mellan oss?"

Dold text: Det va nästan bra tips för att komma från nån som strular med sin klasskompis storebror!


   
SvaraCitera

edroon:

Nej

Mm förstår dej, killar är inte så värst sexiga[n]


   
SvaraCitera
edroon
Ämnesstartare

Jeay_L:

Säg rakt på sak "Jag tycker om dig, hur känner du? Vill du att det ska bli något mellan oss?"

Det har jag gjort och hon känner samma sak.. vi är gott som tillsammans.. sjukt!


   
SvaraCitera
jonta

edroon:

[crazy] Har gjort och hon kom springade efter [crazy]

Haha men dåså, fortsätt med sånt då 🙂 Har ni ens hånglat eller legat med varandra än?
Och när hon är kall, var kall tillbaka då. Kanske hon lär sig.

Jeay_L:

Dold text: Det va nästan bra tips för att komma från nån som strular med sin klasskompis storebror!

ooh [party]


   
SvaraCitera
edroon
Ämnesstartare

jonta:

Haha men dåså, fortsätt med sånt då 🙂 Har ni ens hånglat eller legat med varandra än?

jaa, allt! [crazy]och bruden är inte den typen som springer runt och öppnar sig för alla..


   
SvaraCitera
jonta

edroon:

jaa, allt! och bruden är inte den typen som springer runt och öppnar sig för alla..

Var kall tillbaka när hon är kall då. Gillar hon inte att du är kall slutar hon kanske vara det själv.


   
SvaraCitera
Jeay_L

edroon:

Det har jag gjort och hon känner samma sak.. vi är gott som tillsammans.. sjukt!

Ställ henne mot väggen och fråga om ni är tsm eller inte!

jonta:

ooh

Det var inte riktigt tänkt att det skulle bli så [cute] Men han är en mysig pojke!


   
SvaraCitera
jonta

Jeay_L:

Det var inte riktigt tänkt att det skulle bli så [cute] Men han är en mysig pojke!

Haha i bet 😛 Vet din polare om det då?


   
SvaraCitera
edroon
Ämnesstartare

jonta:

Var kall tillbaka när hon är kall då. Gillar hon inte att du är kall slutar hon kanske vara det själv.

Det kan man ju göra, men förstår inte varför jag ska göra det då vi båda säger att vi tycker om varandra...

Förstår inte detta.. trodde att närman gick över gränsen då man berättar för varandra vad man tycker och är så gott som tillsammans. släpper allt det där "spela svår" som det är i början.. men detta är inte början..


   
SvaraCitera
jonta

edroon:

Förstår inte detta.. trodde att närman gick över gränsen då man berättar för varandra vad man tycker och är så gott som tillsammans. släpper allt det där "spela svår" som det är i början.. men detta är inte början..

Fruntimmer är inte logiska. Hon är väl osäker på sig själv och får bekräftelse av att spela svår och se dig komma springande efter. Annars kan du ju bara rätt ut säga till henne varje gång hon är sådär.


   
SvaraCitera
Jeay_L

jonta:

Haha i bet 😛 Vet din polare om det då?

Jag å min klasskompis alltså hans lillsyrra är inte så vi umgås på fritiden men vi är långt ifrån ovänner utan pratar på skolan å sådär..

Å hon vet väl iallafall att vi brukar sova med varann lite då och då eftersom diverse i min klass suttit å mobbat mig för det! Var dessutom hemma hos dom igår, å då var jag ju där med han, fast jag å hans syrra satt å prata en stund!

Deras yngsta bror kollade dock helskumt på mig, han går samma skola som mig, å vi har gemensamma vänner [rolleyes]


   
SvaraCitera