Aviseringar
Rensa alla

"Spelet"


edroon
Ämnesstartare

jonta:

Fruntimmer är inte logiska. Hon är väl osäker på sig själv och får bekräftelse av att spela svår och se dig komma springande efter. Annars kan du ju bara rätt ut säga till henne varje gång hon är sådär.

Fruntimmer är inte logiska, det håller jag med om. [crazy]

Jag tror nog att hon är osäker på det hela och har jävligt dålig erfarenhet när det gäller förhållanden.
Att säga det rätt ut till henne hjälper inte heller för hon spela som om hon inte märker något.. blää [tired]


   
SvaraCitera
jonta

Jeay_L:

Deras yngsta bror kollade dock helskumt på mig, han går samma skola som mig, å vi har gemensamma vänner [rolleyes]

Haha va roligt 😛 Men då är ni ju typ ihop då. Hur mycket äldre är han?


   
SvaraCitera
Jeay_L

jonta:

Haha va roligt 😛 Men då är ni ju typ ihop då. Hur mycket äldre är han?

Haha nej vi är inte tsm, vi strular bara och allmänt myser med varann lite då och då.. ingen av oss vill ha ett förhållande vad jag vet!

Ska man räkna år så är han 4, men räknar man exakt så 3,5 år [rolleyes]


   
SvaraCitera

hon låter cp. Skit i henne.


   
SvaraCitera
jonta

Jeay_L:

Haha nej vi är inte tsm, vi strular bara och allmänt myser med varann lite då och då.. ingen av oss vill ha ett förhållande vad jag vet!

"myser" höhö

Jeay_L:

Ska man räkna år så är han 4, men räknar man exakt så 3,5 år [rolleyes]

Jamen det är ju ingenting 😛 Fast alltid lite känsligt när det är folk man känner annars och så ^^


   
SvaraCitera

jonta:

Fruntimmer är inte logiska. Hon är väl osäker på sig själv och får bekräftelse av att spela svår och se dig komma springande efter. Annars kan du ju bara rätt ut säga till henne varje gång hon är sådär.

Jag tror hon är osäker på sig själv, tror att hon inte räcker till...


   
SvaraCitera
Jeay_L

jonta:

"myser" höhö

Hehe yepp!

jonta:

Jamen det är ju ingenting 😛 Fast alltid lite känsligt när det är folk man känner annars och så ^^

Haha jo precis! Så man kan ju hoppas hans syskon kommer till han, eller mig om dom inte gillar att vi håller på med varandra!


   
SvaraCitera
edroon
Ämnesstartare

jojOzZz:

hon låter cp. Skit i henne.

Hon är ju bra på alla sätt och vis och vill inte göra det men hon ger mig inget val snart...

köttsoppa:

Jag tror hon är osäker på sig själv, tror att hon inte räcker till...

Vad ska jag göra? Brukar låta henne veta att jag tänker på henne.. och berättar hur jag känner. Vad mer behöver jag göra så hon fattar om det nu är så att hon känner att hon inte räcker till..?


   
SvaraCitera
jonta

Jeay_L:

Haha jo precis! Så man kan ju hoppas hans syskon kommer till han, eller mig om dom inte gillar att vi håller på med varandra!

Jag var med en tjej som var 4 år yngre en gång, hon också 18. Vågade inte stanna kvar till morgonen när hon hade en brorsa i min ålder och en som var 16 >_< Sitta där vid frukostbordet med dem liksom, och föräldrarna *brr*


   
SvaraCitera
Jeay_L

jonta:

Jag var med en tjej som var 4 år yngre en gång, hon också 18. Vågade inte stanna kvar till morgonen när hon hade en brorsa i min ålder och en som var 16

Jag ha varit hos han en gång, och han har varit hemma hos mig en gång, han var inneboende i kanske 1,5 månad hos en gemensam kompis..


   
SvaraCitera
jonta

Jeay_L:

Jag ha varit hos han en gång, och han har varit hemma hos mig en gång, han var inneboende i kanske 1,5 månad hos en gemensam kompis..

[y]


   
SvaraCitera
Jeay_L

jonta:

[y]

vi ha många gemensamma vänner [tard]


   
SvaraCitera

Jag tycker att du ska ta den diskussionen med henne och beratta det du skrev i den har traden, men kanske pa ett battre satt. Jag tvivlar pa att varken du eller hon kan lasa tankar och da skulle det faktiskt hjalpa att ni pratade med varandra!


   
SvaraCitera

edroon:

Hon är ju bra på alla sätt och vis och vill inte göra det men hon ger mig inget val snart...

Så hon spelar svårfångad, fast hon inte vill det? Antingen är hon psyksjuk eller bitchig. Inga bra alternativ.


   
SvaraCitera
edroon
Ämnesstartare

jojOzZz:

Så hon spelar svårfångad, fast hon inte vill det? Antingen är hon psyksjuk eller bitchig. Inga bra alternativ.

Det är det, jag är sjukt förvirrad..
Spelar ingen roll vad man gör. Tänk om jag verkligen faller för bruden och så i framtiden blir det såhär och mer.. hur skulle jag må då.. pissssss...


   
SvaraCitera