Aviseringar
Rensa alla

"ta bort så mycket som du är bekväm med!"


Ämnesstartare

Så säger ju alla när någon nojar om hår på sitt kön. MEN. Jag är inte bekväm med hår, och absolut inte utan. Är nog inte bekväm med att ha ett kön alls faktiskt. Ska jag ta bort fittan helt då?

Det här kan låta som en oseriös frågeställning men det är det inte. Helt seriöst, jag kan inte byta om i omklädningsrum för jag ÄR INTE BEKVÄM MED ATT HA ETT KÖN. Vad ska jag göra? Tidigare har jag löst det med att inte närvara/vara ensam tjej och ha eget omklädningsrum.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Könsstympa[y] Har hört att många åker till afrika och gör det, är tyligen billigare där.
Hört att nästa säsong av "plastik Turisterna" utspelar sig i Somalia.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fula är dom ju i vilket fall
det får man stå ut med
jävla kön


   
SvaraCitera
Exner

sy igen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

wierdos
Vill va som barbie typ
även ifall jag syr igen finns det ju ändå där och finns?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nymfparanoia:

Vill va som barbie typ

barie har ingen klitoris = tråkigt liv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Artie:

barie har ingen klitoris = tråkigt liv

ken har ingen snopp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nymfparanoia:

ken har ingen snopp

HAHA de har han visst


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ganska underligt enligt mig att oerhört många kvinnor ser sina kön som "fula" eller "motbjudande", då majoriteten av männen anser motsatt. Sedan i männens fall ser dem det lika så att dess kön möjligen är "fult" eller "motbjudande", då antagligen majoriteten av kvinnor finner dem attraktiva.

Är denna äcklade känsla förankrad enbart beroende av könet man innehar eller är det sådan individuellt komplex riktad mot sin kropp. Sådana små ting som vi alla märker av och förstorar?

Alla av olika kön kan få komplex över sin mage, eller hur? Den ser annorlunda ut på alla av oss, platta som tjocka. Och vi kan alla få komplex över vårat kön, och det lika så ser annorlunda ut från individ.

Detta var möjligen en aning svårt att uppfatta, men men. Tanken slog mig bara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nymfparanoia:

ken har ingen snopp

han har nog också tråkigt
vad ska han då göra med barbie
dricka te?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oj


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nymfparanoia:

jag kan inte byta om i omklädningsrum för jag ÄR INTE BEKVÄM MED ATT HA ETT KÖN. Vad ska jag göra?

acceptera det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Artie:

han har nog också tråkigt
vad ska han då göra med barbie
dricka te?

gnugga lite
nej ok vet inte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Victor Ahlén:

Ganska underligt enligt mig att oerhört många kvinnor ser sina kön som "fula" eller "motbjudande", då majoriteten av männen anser motsatt. Sedan i männens fall ser dem det lika så att dess kön möjligen är "fult" eller "motbjudande", då antagligen majoriteten av kvinnor finner dem attraktiva.

Någon borde göra en poll[bigsmile] Håller inte med. Trodde tvärt om. Kvinnors kön är knappast fint å min kuk är knappast motbjudande[surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Panda:

Någon borde göra en poll Håller inte med. Trodde tvärt om. Kvinnors kön är knappast fint å min kuk är knappast motbjudande

Det borde man nästan göra.

Vad jag sa var inte precis konkret, det var mer eller mindre vad jag antog. haha

Så en poll var en utmärkt idé!


   
SvaraCitera