Aviseringar
Rensa alla

"Vad har jag fått för intryck av dig?" - trådarna


mynona
Ämnesstartare

Ja, vad har jag fått för intryck av dig genom det som skrivits ute på forumet?

Ovanstående trend som försiggick här för ett tag sedan var intressant och det vore kul om den inleddes igen. Därför startar jag en egen tråd i förhoppningen att andra gör detsamma eller bumpar upp sina gamla.

Varsågoda och gör så.

Skriver ni här så talar jag om vilket intryck jag har fått av er genom det ni skrivit ute på forumet. Alltid har jag fått något intryck.

EDIT OBSERVERA REGLERNA: Jag svarar när jag känner mig inspirerad, dvs när jag behöver tidsfördriv, inte annars[no-no]


   
Citera

Aa vad tycker du? [blush]


   
SvaraCitera

Vad tycker du?[cute]

btw jag är h*n som diskuterade feminism eller nåt med dig och du tyckte att jag hade förlorat och du troddde att jag ogillade dig pga det[crazy]

(förväntar mig utförligt svar)


   
SvaraCitera

Undrar också!

Funderade på att göra en sån här tråd men det känns som att det blir så väldans mycket jobb, orkar man?


   
SvaraCitera

nyfiken!


   
SvaraCitera

Jag gör det enkelt för dig genom att ställa en ja eller nej fråga. Har du fått något annat än negativa intryck om mig?

Tror jag kommer ställa den frågan till alla som skapar sådana här trådar[y]

[love]


   
SvaraCitera
Paseo

ok vad har du för intryck hihi ska skapa en tråd också


   
SvaraCitera
mynona
Ämnesstartare

oatsreuvaue:

Aa vad tycker du? [blush]

Jag har nyligen börjat lägga märke till dig så jag kan inte tycka så mycket. Men av det jag sett så tycks du vara lugn och snäll och prata på ett respektfullt sätt och det ger ett bra intryck. Du har dessutom lockigt hår!

lillkuken:

btw jag är h*n som diskuterade feminism eller nåt med dig och du tyckte att jag hade förlorat och du troddde att jag ogillade dig pga det[crazy]

Ja, jag fick för mig att du blev sur och ogillade mig pga detta och därför kände jag mig själv också obekväm med dig, men antagligen var detta en överdrift och något man bör glömma. Man får för sig sådant ibland. Annars har jag väl ingen direkt uppfattning: du är från Colombia (?), talar mycket på Tiny och tycks ha en avslappnad attityd, vilket är skönt.


   
SvaraCitera

mynona:

Ja

aa men edita nu det är hemlit[blush]


   
SvaraCitera

Shoot!


   
SvaraCitera
mynona
Ämnesstartare

lillkuken:

aa men edita nu det är hemlit[blush]

Du av- och omreggar ju utan uppehåll så någon förstår antagligen ändå, men det är gjort!


   
SvaraCitera

Visst


   
SvaraCitera
Simi
 Simi

SLÅ MIG


   
SvaraCitera
mynona
Ämnesstartare

malber:

nyfiken!

Jag har lagt märke till dina bilder och sett dig skriva om dina relationer. Det är vackra bilder och du tycks ha komplicerade relationer. Jag har fått ett intryck av att du är känslig som person, och det är positivt.

Storchen84:

Har du fått något annat än negativa intryck om mig?

Det enda intryck jag har fått av dig är att du avslutar dina inlägg med ett "[love]". Det ger ett intryck av att du har svårt att tillåta dig att ta något av vad folk säger seriöst, kanske som en slags försvarsmekanism, kanske på grund av cynism. Jag vet inte, vi har i princip aldrig talat, och jag bedömer efter min egen erfarenhet av folk, inte andras.

Paseo:

ok vad har du för intryck hihi ska skapa en tråd också

Du talar mycket på Tiny, och här, och har dessutom gjort ett klipp om vad du tyckte om olika umare på Youtube - ungefär som denna tråd, fast där. Den var underhållande, och du har en oväntat röst! Jag tycker om ditt färgstarka sätt att uttrycka dig genom smink och hår och kläder och jag tycker om att du gillar att lära dig saker.

passaro:

Shoot!

Ja, du är en um-veteran, en oldie, som jag uppfattar dig. Jag var klart medveten om dig långt innan vi började tala med varandra. Du delar mitt intresse för historia och jag tror att du är kapabel till betydligt mer debatterande och resonerande om du inte hade, misstänker jag, tröttnat på detta och blivit cynisk och resignerad vad den saken angår. Med tanke på delade intressen tror jag nog att vi kunde föra intressanta samtal om vi diskuterade någon gång.


   
SvaraCitera
KSENIA

FASAN SÅ FANNS DET DENNA OCKSÅ, VILL VETAAAARGH! MIGMIGMIG


   
SvaraCitera