Aviseringar
Rensa alla

"Väldigt få svenska killar som våldtar"


Ämnesstartare

Om ni någon gång har tråkigt och vill få ett riktigt gott skratt så tipsar jag er om att svänga in på Nordisk.nu och läsa lite. Det är patetiskt hur otroligt hjärntvättade och efterblivna människorna är och jag tycker det är otroligt synd att de väljer att skämma ut Sverige.

http://www.nordisk.nu/showthread.php?t=2589

Jag citerar:
"Följ inte med främmande killar hem på första träffen, ni vet inte vad det är för en kille. Visst är det väldigt få svenska killar som våldtar, chansen är mycket liten, men den finns där ändå."

"Det här säger ju sig själv: UNDVIK RASFRÄMLINGAR!"

"Det är många många gånger större chans att du blir våldtagen av en invandrare, överfall eller någon du känner, än av en svensk."

Och nu ställer jag frågan till dig - håller du med dem? Jag kan lugnt säga att de har mer än fel och ibland så undrar jag om de bor under en sten.

Vadå det är VÄLDIGT FÅ svenskar som våldtar? Skitsnack! Jag vet väldigt många som råkat illa ut av både svenskar och invandrare. Varför målar de upp svenskar som oskyldiga små lamm? Jag är själv svensk men inte fan är jag dum i huvudet för det!

Jag har träffat idioter som kommer från ett annat land, jag har träffat människor som är alldeles underbara från ett annat land, jag har träffat idioter som är svenskar och jag har träffat underbara svenskar. Saker har hänt både mig och min omgivning men inte fan är det pga att personen har en annan bakrund.

Och värre blir det inte när de hjärntvättar sina barn att aldrig någonsin få umgås med barn med en annan bakrund. De borde inte få ha barn överhuvudtaget. Hat löser inte våra problem utan gör de bara värre.

Diskutera.


   
Citera
Ämnesstartare

Har ju inte själva statistiken men min kvalificerade gissning är att du har rätt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Statistiken säger att det är mer invandrare som våldtar om jag inte har fel men det betyder fortfarande inte att svenskar är helt ofarliga så de borde sluta med sina illusioner. [smile] [crazy]


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Art deco:

Överrepresentation, ett ord alla hatar!

Här försöker jag komma med en seriös tråd så jag befaller dig att sluta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KannibalKocken:

Du förstår, invandrarna har en våldtäkts radar så varje gång dom ser ett offer så bara hoppar dom på henne och bara pökar skiten ur offret.

oj glömde d


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

oj glömde d

Tur att jag påminde dig då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Norrlänningar begår flest våldtäkter i Sverige, dem borde vi göra något åt!

De jag känner som blivit våldtagna har alla blivit det av svenskar, oftast sina egna pojkvänner. Hade även om kompis tidigare som jag fick reda på att han begått våldtäkt flera gånger, han var också helsvensk.

Det är precis lika stor risk att bli våldtagen oavsett vilket land våldtäktsmannen kommer ifrån. Det är nog egentligen större risk i samhällen där kvinnor framställs som sexobjekt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Konsumtionshets:

Norrlänningar begår flest våldtäkter i Sverige, dem borde vi göra något åt!

Jävla samer!


   
SvaraCitera

Wanking BC:

du har rätt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker också du har rätt. Folket som hänger på nordisk.nu är bara misslyckade pajasar, det är egentligen synd om dem för att de är så dumma i huvudet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

De nazister/nationalister jag själv träffat är nog typ de enda som varit misslyckade nog för att faktiskt behöva våldta. [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Konsumtionshets:

De jag känner som blivit våldtagna har alla blivit det av svenskar,

Ju grövre brott, desto större andel av de anmälda brotten har begåtts av invandrare, visade exempelvis den senaste större undersökningen från Brottsförebyggande rådet 1996, som bygger på data från 1985–1989.
Det brott där invandrare är mest överrepresenterade är våldtäkt:
Jerzy Sarnecki, professor i kriminologi i Stockholm.
Foto: ANDREAS HILLERGREN

Svenskar som lever under samma villkor har precis lika allvarliga problem
9 invandrare av 10 000 jämfört med 2 svenskar av 10 000 registreras för våldtäkt. Överrepresentationen är därmed 4,5 gånger.
För samtliga anmälda brott är invandrare dubbelt överrepresenterade.
Det finns även skillnader mellan olika invandrargrupper.
För våldtäkt under perioden 1985–1989 är överrepresentationen störst för medborgare från Algeriet, Libyen, Marocko och Tunisen. Följt av Italien och Irak.

http://wwwc.aftonbladet.se/nyheter/0003/13/dokument.html

Men det är ju självklart dina egna upplevelser som vi ska lita på?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Eller vänta, självklart begår inte invandrarkillar fler våldtäkter JAG ÄR JU INTE RASIST LIKSOM


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

de bor under en sten

!


   
SvaraCitera