Aviseringar
Rensa alla

"Vänskapligt" dejta andra.. när man har partner??


Ämnesstartare

Egentligen var väl tanken att glömma och gå vidare.. Vi har redan pratat ut, jag har gråtit, och han säger att han har förstått, men han va väldigt bakis så han hade nog inte riktigt hjärnan med sig iaf.

I övrigt är min pojkvän sen 1 år tillbaka den bästa på jorden, vi har ett underbart förhållande med ärlighet. Vi båda är totalt emot otrohet, men..
Situation:
Han går på krogen med två bästa polare. Han dricker 4 öl innan han drar ut till förkröket, där han dricker ytterligare 4, för å sen dra ut på stan.. Han dricker betydligt mycket mer, dom hinner med 3 krogar.
På den sista krogen så träffar dom 2 amerikanska tjejer som är på semester i sverige, dom är 20 år gamla. Och jag har inget emot att min pojkvän går på krogen och minglar med tjejer, han är väldigt socialt lagd och behöver den "dosen" av människor. Han tyckte dom var väldigt trevliga!!
Hans ena kompis är otroget-lagd.. och ville hem till den ena tjejens hotellrum för att ha sex. Detta var i hemgången.. då min pojkvän stannat upp en taxi. Min pojkvän smäller till sin polare å vrålar "nej du åker med mig hem! tänk på din flickvän!!"
Dom åker hem.

Efter denna story tänker jag bara "visst.. så länge du inte är otrogen" liksom. Klart han ska få festa!!
Senare på dagens ringer hans ena polare.. som ville hem till ena bruden för å ha sex.. å frågar ifall min pojkvän vill hänga med brudarna ikväll igen, dock för att gå på bio.. då brudarna ska hem till usa på måndag. Min pojkvän säger halft javisst, men endå inte.. för han mår så jävla skit dålig av bakfyllan.

Här reagerar jag!!! Att dom dagen efter ska på bio med brudarna dom träffat på krogen kvällen innan.. Är detta en dejt?? Killarna har flickvänner... "men brudarna va ju så trevliga!" är min pojkväns orsak.. innan han säger förlåt å säger nej till kompisen.

Vad tycker ni??
(som orkat läsa allt;))


   
Citera
blum
 blum

öh, jag vet inte. klart han ska få träffa folk han tycker är trevliga, men två random amerikanskor känns ju lite.. jag vet inte. de är ju inte vänner direkt, och ha kommer inte träffa dem mer sen. känns onödigt och konstigt, faktiskt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lindblom:

öh, jag vet inte. klart han ska få träffa folk han tycker är trevliga, men två random amerikanskor känns ju lite.. jag vet inte. de är ju inte vänner direkt, och ha kommer inte träffa dem mer sen. känns onödigt och konstigt, faktiskt.

Ja asså.. går man på krogen så träffar man ju folk! Och att dom träffa dom där och hängde med dom resten av kvällen var just för att dom tydligen var roliga, trevliga och pratade engelska.. det var kul, på fyllan!
Men "bio dagen efter" är ju en dejt... för singlar.. som utvecklar sitt sociala liv.
Jag har iofs alltid varit "emot" detta "e man ihop så får man ej träffa anda av motsatta könet"-tjafsett.. att det finns stenhårda regler på en själv[shake] Men samtidigt måste det ju finnas en gräns... svartsjuka finns ju även det av en orsak.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera