Aviseringar
Rensa alla

"var stolt över en mage som ser ut som en drakes svans"


Ämnesstartare

smisk:

äckligt

Du lägger in högsta växeln när det gäller att uppdatera trådar inatt va?


   
SvaraCitera
smisk

spindelnätaren:

Du lägger in högsta växeln när det gäller att uppdatera trådar inatt va?

nä, hade tänkt sova.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

spindelnätaren:

fult

Äckligt snarare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ew. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alltså... Ja, det är fult, men jag håller med de flesta insändarna ändå. Hon kan vara stolt över vad ärren representerar, även om det inte är attraherande. Hon kan vara stolt över att hon genomlidit den ansträngning och smärta som det innebär att vara gravid och föda barn, det är inte samma sak som att hon måste leva i självförnekelse.

Jag har bleknade ärr, som visserligen inte är vackra men som jag ändå på något plan är stolt över. Inte att jag har dem, men att de är bleknade och att det inte finns några icke-bleknade.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stringburka:

Hon kan vara stolt över vad ärren representerar, även om det inte är attraherande. Hon kan vara stolt över att hon genomlidit den ansträngning och smärta som det innebär att vara gravid och föda barn, det är inte samma sak som att hon måste leva i självförnekelse.

Håller med föregående talare som formulerar mycket bättre än jag.


   
SvaraCitera

Alla får inte bristningar...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men hur kul är det att gå och hata sig själv bara för att man fått bristningar efter att ha varit gravid. [no-no]


   
SvaraCitera

pussypie:

en hur kul är det att gå och hata sig själv bara för att man fått bristningar efter att ha varit gravid. [no-no]

Hatar man sig själv?
Tror inte det. När man varit så stark och bärt på ett barn i 9 månader så tror jag inte man hatar sig själv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

Hjälp 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sagitta:

Hatar man sig själv?
Tror inte det. När man varit så stark och bärt på ett barn i 9 månader så tror jag inte man hatar sig själv.

Menar inte så, menade att alla gnäller på att det är fult, det är väl bra att dom är stolta över sina ränder. Vissa får det andra inte och visst det kanske inte är så kul men det är värt det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sluta [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Man ska väl smörja in med bodylotion varje dag för att inte få sådant?
Dumma unge.

Klart man kan få det ändå. Jag skulle ha varit stolt över mina ränder om jag fått sådana under graviditeten. Som alla har sagt: Det bleknar.
Och jag skulle inte sluta använda bikini bara för de där ränderna.

Men om jag var fet, skulle jag inte använda bikini [y] hööh


   
SvaraCitera

Jäklar, det där såg creepy ut! [chocked]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera