Aviseringar
Rensa alla

"Varför gör han/hon så?" tråden


Ämnesstartare

Grattis för klistringen [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

ska ut och skjuta mej en älg nu, du kan ju ta av dej trosorna sålänge[wink]

gör så [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Slapping a Dinosaur:

gör så [cool]

[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

varför blir iosib sur när jag dränker honom i linsvätska?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kosjka:

varför blir iosib sur när jag dränker honom i linsvätska?

Linsvätska är ju snordyrt för att i princip bara vara saltlösning, han vill väl inte att du ruinerar dig själv ...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kråkslott:

Linsvätska är ju snordyrt för att i princip bara vara saltlösning, han vill väl inte att du ruinerar dig själv ...

inte min linsvätska men det hade annat kunnat vara en anledning iom att den eviga juden gärna sprider sina värderingar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kosjka:

inte min linsvätska men det hade annat kunnat vara en anledning iom att den eviga juden gärna sprider sina värderingar.

Åh. Tes två: den blir upprörd av att du brukar våld när den är kelsjuk. Krama på'n.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kråkslott:

Åh. Tes två: den blir upprörd av att du brukar våld när den är kelsjuk. Krama på'n.

Tes två: den borde skaffa en uppblåsbar barbara istället om den nu vill hitta ett ställe att tömma sina kroppsvätskor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kosjka:

Tes två: den borde skaffa en uppblåsbar barbara istället om den nu vill hitta ett ställe att tömma sina kroppsvätskor.

Otäckt att tafsa på person med plasthy. Hm, barbiedocka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tror på kråkslottets tes två.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför är inte antrax och xsaosinx ett UM-par än?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Slapping a Dinosaur:

Varför är inte antrax och xsaosinx ett UM-par än?

En evig gåta.


   
SvaraCitera

jag fattar inte vem kebu12 är men han/hon/den kommer in och pajar allt ):


   
SvaraCitera

Varför slutar ett par som med jämna mellanrum är med varandra träffas bara sådär? Det har nu gått fyra veckor sedan jag och min pojkvän var med varandra sist, vi pratar knappt, smsar inte. Jag har på de senaste dagarna försökt nått honom men han svarar inte (eller undviker, vad vet jag).

Finner detta beteende konstigt. ska åka hem en dag tidigare från stockholm för att kunna få en chans att prata med honom imorgon. (han vet inte om att jag åker en dag tidigare)

vad skulle orsakerna till ett sådant beteende kunna vara baserat på? jag är 99.9% säker på att vi inte har "tröttnat" på varandra, vi anser att man inte bara gör det utan tvekan.

Om jag nu får tag på honom, vad skulle vara en bra "konversation starter"? Jag är så dålig på sånt här. Vi bråkar aldrig, tjafsar aldrig och har sällan olika stånd punkter på saker och ting.


   
SvaraCitera

elinwest:

"konversation starter"

Behöver du en sån med din pojkvän, någon som du förhoppningsvis känner bra, känner dig trygg med, och framför allt kan prata med utan att det känns som ett problem?

Säg vad du vill säga rakt ut.


   
SvaraCitera