Aviseringar
Rensa alla

"Vi serverar inte ekologisk mat i skolan för det är för dyrt" "Vi satsar inte på miljövänliga alternativ för d


Ämnesstartare

Vad är det för jävla resonemang egentligen? Hur kan man ens tänka tanken att välja profit framför att rädda världen? Ska profit vara viktigare än världens öde?

Ibland undrar man hur aliansenäcklen tänker... Att de dessutom bor i slott hela bunten och slänger oxfilé till sina hundar gör mig spyfärdig, samtidigt som de tar bort förmögenhetsskatter för att tjäna mer profit till bekostnad av den vanliga människan.

Så snälla, rösta INTE borgerligt i nästa val. De har lyckats förstöra så mycket på mindre än 4 år om de får 4 år till kommer världen se ut så här:

Ett stort brinnande hål i marken. Runt hålet står det män med monokel och höga hattar och tittar ner i avgrunden. I avgrunden finns alla "vanliga" människor, och mnnen med höga hattar tittar ner och skrattar samtidigt som de står brevid en automat. På automaten står det "lägg en krona här för att stänga avgrunden för att hindra världen från att gå under" men männen i höga hattar skrattar samtidigt som de snyter sig med tusenlappar.

Så det är min framtidsvision, så rösta inte borgerligt [cheers]


   
Citera
Ämnesstartare

TL:DR


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ingen nyhet att folk inte kan se sina egna fel och än mindre dom fel som dyker upp om enjävlamassatidjävel.


   
SvaraCitera

Cool story bro.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

De kan väl anställa människor som KAN laga riktig mat istället och endast servera en portion åt varje elev mer behöver man inte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nu lät jag idiotisk men en portion räcker för att en elev inte ska svälta ihjäl under dagen, de tjänar pengar på det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det spelar ju ingen roll vilka som styr, dom skiter i skolan allihop


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sossar is the shit. inte borgliga[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

u lät jag idiotisk men en portion räcker för att en elev inte ska svälta ihjäl under dagen, de tjänar pengar på det.

Ska en på 190cm få lika mycket som en på 150cm?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

Ibland undrar man hur aliansenäcklen tänker...

Ja för skolbespisningen var ju så annorlunda under Sossarna? [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Autokrat:

Ja för skolbespisningen var ju så annorlunda under Sossarna? [bigcheers]

Om du läser texten så ser du att det handlar om mer än "skolbespisningen".

Dom har förstört hela samhället, de enda de lyckats med är att förstöa för vanliga människor och gjort dom som redan är rika ännu rikare. De tänker bara på profit och inte på kärlek.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

Dom har förstört hela samhället, de enda de lyckats med är att förstöa för vanliga människor och gjort dom som redan är rika ännu rikare. De tänker bara på profit och inte på kärlek.

Haha nu vet jag att du trollar, för sossarna var inte annorlunda.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oggelgoggel:

Ska en på 190cm få lika mycket som en på 150cm?

jmhmhmhmhmh


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pepparkaksgubbe:

sossar is the shit. inte borgliga

Samma skit. [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

same shit


   
SvaraCitera