Aviseringar
Rensa alla

"Vilken knäckemacka är din favorit? Var stolt och var stark. Visa upp el knäcko fantastico på din avatar! NU [mad]"


Ämnesstartare

"Vilken knäckemacka är din favorit? Var stolt och var stark. Visa upp el knäcko fantastico på din avatar! NU [mad]"


   
Citera

"Vilken knäckemacka är din favorit? Var stolt och var stark. Visa upp el knäcko fantastico på din avatar! NU [mad]"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

undrar om detta funkar...


   
SvaraCitera

Äter inte knäckebröd :c


   
SvaraCitera

gillar 2 st :q

1 Rågrut med bregot ovch ost på :pp
2 sånnedär triangla r me leverpastej o smöörgågsgurka
mmmm.. marabou. hahaha nä skoja mena knäckabröd :Ppp


   
SvaraCitera

Åh folk är så anti knäcke.
D:
Ingen vill vara med i vår coola grupp. De är för tröga för att förstå hur coolt det faktiskt är.
Synd om dem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tamburinmannen:

knäckabröd

ha de båda på din avataris!!!

antrax:

Ingen vill vara med i vår coola grupp. De är för tröga för att förstå hur coolt det faktiskt är.

men så ska man inte prata me folk man vill få med i sin sekt [mad][mad][mad]

"Vilken knäckemacka är din favorit? Var stolt och var stark. Visa upp el knäcko fantastico på din avatar! NU [mad]"


   
SvaraCitera

honolulu:

men så ska man inte prata me folk man vill få med i sin sekt [mad][mad][mad]

Oj, jag skrev fel..
Menade: Dessa sköna och smarta människor har bara missat hela grejen. Det är bäst vi upplyser dem. Heh.[blush]

"Vilken knäckemacka är din favorit? Var stolt och var stark. Visa upp el knäcko fantastico på din avatar! NU [mad]"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

antrax:

Menade: Dessa sköna och smarta människor har bara missat hela grejen. Det är bäst vi upplyser dem. Heh.[blush]

ja precis, fast dessa sköna smart fina sexiga kattiga rawr poof människor vill inte................

"Vilken knäckemacka är din favorit? Var stolt och var stark. Visa upp el knäcko fantastico på din avatar! NU [mad]"


   
SvaraCitera

honolulu:

ja precis, fast dessa sköna smart fina sexiga kattiga rawr poof människor vill inte................

De är så sexiga och snygga att de råkade fastna framför spegeln (vilket är ok pga snygghet) och glömde skaffa knäckeavatar.

"Vilken knäckemacka är din favorit? Var stolt och var stark. Visa upp el knäcko fantastico på din avatar! NU [mad]"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

antrax:

De är så sexiga och snygga att de råkade fastna framför spegeln (vilket är ok pga snygghet) och glömde skaffa knäckeavatar.

[bigsmile] så tråkig!!!!!!11111111111 är så seg, när jag är flummig är våra cp-långa-forum-konversationer roliga, annars är de så mobbade att det inte är sant [cry][cry][cry]

"Vilken knäckemacka är din favorit? Var stolt och var stark. Visa upp el knäcko fantastico på din avatar! NU [mad]"


   
SvaraCitera

honolulu:

[bigsmile] så tråkig!!!!!!11111111111 är så seg, när jag är flummig är våra cp-långa-forum-konversationer roliga, annars är de så mobbade att det inte är sant [cry][cry][cry]

Hahaha!
Men jag gillar dem även som oflummig. [blush][sad]
De är så mobbade att det är otroligt fint!


   
SvaraCitera

Oj.

"Vilken knäckemacka är din favorit? Var stolt och var stark. Visa upp el knäcko fantastico på din avatar! NU [mad]"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

antrax:

Hahaha!
Men jag gillar dem även som oflummig. [blush][sad]
De är så mobbade att det är otroligt fint!

hahah åh de är sämst, ärligt talat [sad][sad][sad]

antrax:

Oj.

[mad]

"Vilken knäckemacka är din favorit? Var stolt och var stark. Visa upp el knäcko fantastico på din avatar! NU [mad]"


   
SvaraCitera

honolulu:

hahah åh de är sämst, ärligt talat [sad][sad][sad]

Tänker leva i lögn och tro att de är bäst.


   
SvaraCitera