Aviseringar
Rensa alla

"We Have a Lot of Work to Do"


Ämnesstartare

Bara som jag typ får gushud av den här videon? USA verkar ha valt rätt president.


   
Citera
Ämnesstartare

Du är en gås!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men bara för att han säger bra saker så behöver det inte bli av. Han kanske säger mer än vad han gör


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paarak:

Men bara för att han säger bra saker så behöver det inte bli av. Han kanske säger mer än vad han gör

Allt är bättre än Bush eller McCain.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mawns:

Allt är bättre än Bush eller McCain.

Peter wahlbeck for president. ändra lagen så att han kan bli?????


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paarak:

Peter wahlbeck for president. ändra lagen så att han kan bli?????

I'm on it!


   
SvaraCitera

Oavsett hur mycket Obama än pratar och lovar så kommer det att bli extremt svårt att genomföra dessa satsningar, t ex sjukförsäkring åt alla. Vart ska han få pengarna ifrån? Genom fortsatta skattesänkningar samtidgt som landets statsskuld är helt enorm?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Luke:

gushud

[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det roliga är att han har typ haft samma tal hela tiden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Man kan itne avgöra om han kommer bli en bra president för att han talar bra, utan det kommer att avgöras om några år när han hunnit med lite grann.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skillnaden på Obama och andra presidenter är att han verkligen talar som om han menar vad han säger. Jag tror starkt på honom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paarak:

Men bara för att han säger bra saker så behöver det inte bli av. Han kanske säger mer än vad han gör

Eller hur, fan vad jag är trött på alla idioter som tror han är nån jävla Messias som ska frälsa oss alla. [zzz] Han är ett opportunistiskt kapitalistkräk som alla andra politiker. Visst han är bättre än McCain men vem fan är inte det? Min katt hade varit bättre president än McCain...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Luke:

Skillnaden på Obama och andra presidenter är att han verkligen talar som om han menar vad han säger. Jag tror starkt på honom.

Skillnaden är att han är svart. Inget annat.


   
SvaraCitera

Paarak:

Men bara för att han säger bra saker så behöver det inte bli av. Han kanske säger mer än vad han gör

aao, alla säger att han kommer göra allting bättre och förändra jättemycket grejer , men jag vetefan om det kommer hända så mycket som dom säger, verkar sällan göra det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Som sagt, hoppas det inte bara är prat utan gärna lite handling.[y]


   
SvaraCitera