Aviseringar
Rensa alla

"What have you done with your life?"


Ämnesstartare

Compton GangztaH:

Jag har varit utomlands [cool]

[cool][y]

SaltaKätzchen:

Men jag är inte avudsjuk på alla äckliga fjortisar som är ute och festar, super, knullar med alla, blir gravida och får aids och sånnt. Det är endå sånnt dom får ångra när dom blir äldre. 🙂

Dricka är kul om man vet hur man göra, kan säga att jag har gjort saker jag ångra ibland så ja, det är en del skit med det, i början iaf.
Jag är inte en sån person som vill knulla runt, bara bli full å gå runt å göra saker jag annars inte skulle göra. Vill ha ett förhållande men nån som betyder nått för mig, det är nått jag värdesätter sjuk högt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

filulilus:

Bara lite synd att en stor del av min 12-17 ålders tid blev bort spelad

Welcome to "my" world![chocked]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

filulilus:

Bara lite synd att en stor del av min 12-17 ålders tid blev bort spelad =/

välkommen i gänget [sad]
spelnörd, 11-17 [cry]

men ja lovar dig.. (3år äldre) .. det blir bättre! [smile].. blir aldrig försent o bättre sig! [wink]

I did [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Min kusin spelade bort sitt liv. Sen drog jag med honom ut å söp å sen såb lev han player å flyttade till Lule[cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Äh, du är bara barnet [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

filulilus:

Men ungdomen är ju en rätt viktig del av livet, då man bor hemma, busar omkring, gör saker man inte riktigt får å lär sig en hel del massa om allt.

Äh, ungdomen är bara en del av livet där man får göra misstag. Inget man gör innan man är sexton räknas ändå.

filulilus:

. Sen ut å rest, kan t.ex vara mindre turer inom Sverige, sånt har jag typ inte alls gjort.

Det är ju inte för sent för det om man säger så, du kommer fortfarande vara "ung" tills du är kanske 25. Det är inte som att det magiskt sätts upp gränser för vad du får göra och inte får göra när du är 18 [party]

filulilus:

Bara lite synd att en stor del av min 12-17 ålders tid blev bort spelad =/

6-18 här, going strong. Jag har gjort rätt mycket i mitt korta liv och jag kan berätta att tevespel är bättre än det mesta. Finns bara vissa former av extas som är mer värda att uppleva än att spela tevespel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fernan_king:

Welcome to "my" world![chocked]

haru slutat? 😮

elpedroo:

men ja lovar dig.. (3år äldre) .. det blir bättre! [smile].. blir aldrig försent o bättre sig! [wink]

I did [smile]

yay! 😀 det finns hopp!

pussypie:

Min kusin spelade bort sitt liv. Sen drog jag med honom ut å söp å sen såb lev han player å flyttade till Lule[cry]

ajdå 🙁 du får lexa upp han! men nån player vill å tänker jag då inte bli iaf.

schizofrenutter:

Äh, du är bara barnet [zzz]

Jau, men ändå 😮 känns som att jag aldrig kmr bli 13 igen iaf [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

filulilus:

haru slutat? 😮

Nej inte helt dock trappat ner ganska mycket


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fernan_king:

Nej inte helt dock trappat ner ganska mycket

okej, vad fick dig att sluta?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du är 17, det är ju ingenting.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The Road Behind:

Du är 17, det är ju ingenting.

Mjo, alla säger ju de 😛 men...

filulilus:

Men grejjen är den att jag hade vilja gjort det förr så jag hade vart lite mer "erfaren" än vad jag är nu.

Känner mig så tråkig å ointressant <;

Mawns:

6-18 här, going strong. Jag har gjort rätt mycket i mitt korta liv och jag kan berätta att tevespel är bättre än det mesta. Finns bara vissa former av extas som är mer värda att uppleva än att spela tevespel.

Hehe 😛 njaaa så kände jag förr å. Men vill göra andra saker nu, vara ute å leva livet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du är bara 17. Din ungdom har precis börjat [y] Om du inte tycker att du tagit vara på den hittils, well.. bara att börja nu! När du är uppåt 21-22 kommer du titta tillbaka och inse att vid 17 var man liten och hade allt framför sig [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

filulilus:

Hehe 😛 njaaa så kände jag förr å. Men vill göra andra saker nu, vara ute å leva livet.

Been there done that. Det är skoj, men man tröttnar på det. Det räcker med att man är sjuk i huvudet på sommaren, så kan man sitta hemma och spela spel och lyssna på musik resten av de åtta månaderna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stackars dig... det är nog fler än du tror som inte "har ett liv" såattsäga.

De som super och träffar kompisar, har mycket relationer är nog i längden inte lyckligare än de som avvaktar o tar vara på de små sakerna i livet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bl0cket:

Om du inte tycker att du tagit vara på den hittils, well.. bara att börja nu!

Jau! det ska jag verkligen göra! 😀

Bl0cket:

När du är uppåt 21-22 kommer du titta tillbaka och inse att vid 17 var man liten och hade allt framför sig [wink]

Det hoppas jag på 😀

Mawns:

Been there done that. Det är skoj, men man tröttnar på det. Det räcker med att man är sjuk i huvudet på sommaren, så kan man sitta hemma och spela spel och lyssna på musik resten av de åtta månaderna.

hehe, låter som du har ett härligt liv ^^


   
SvaraCitera