Aviseringar
Rensa alla

R.I.P Nate Dogg


Ämnesstartare

Vila i frid

patrick bateman:

rip nate dogg!!

beklagar förlusten bror[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare


   
SvaraCitera

Tråkigt[sad]

Kan väl inte påstå att jag var något fan av hans egen musik men han har ju gjort några stycken gästspel man kommer minnas honom för länge.


   
SvaraCitera
smisk

Aldrig ens hört talas om.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

http://www.expr​essen.se/noje/1.2367671/rapstjarnan-nate-dogg-dod

Rapstjärnan Nate Dogg död

Rapparen Nate Dogg har avlidit, 41 år gammal.
Stjärnan har drabbats av två strokes de senaste åren, men än så länge är dödsorsaken inte känd.
Nate Dogg är känd för sina samarbeten med världsstjärnor som Tupac Shakur, Dr. Dre och Ludacris, uppger Presstelegram.com.

Nate Dogg avled under tisdagen, uppger hans familj för Presstelegram.com. Rapparen är bland annat känd för sina samarbeten med Dr. Dre, Eminem, Ludacris, Snoop Dogg och Tupac Shakur. Nathaniel D. Hale, mer känd som Nate Dogg, släppte även tre egna studioalbum.
Dödsorsaken är ännu inte känd, men de senaste åren har Dogg drabbats av två strokes. Nate Dogg avled i sin hemstad Long Beach i Kalifornien.

RÄTTELSE: I en tidigare version av texten stod det Tupac Shakir, rätt ska vara Tupac Shakur.


   
SvaraCitera

Lethuc:

RÄTTELSE: I en tidigare version av texten stod det Tupac Shakir, rätt ska vara Tupac Shakur.

Haha.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

zIGGE:

Gillade honom inte ändå.

jag hatade michael jackson och jag tror fortfarande att han var en pedofil men ett rip gav jag honom ändå. ge nate dogg ett rip och var tyst sen

The Saviour:

beklagar förlusten bror

tack bror [love]

El Guaje:

Tråkigt

Kan väl inte påstå att jag var något fan av hans egen musik men han har ju gjort några stycken gästspel man kommer minnas honom för länge.

mm håller med. vissa av hans refränger på andra folks låtar är rätt grymma faktiskt

smisk:

Aldrig ens hört talas om.

ge honom ett rip


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Grym på refränger. RIP.


   
SvaraCitera
zIGGE

patrick bateman:

jag hatade michael jackson och jag tror fortfarande att han var en pedofil men ett rip gav jag honom ändå. ge nate dogg ett rip och var tyst sen

RIP


   
SvaraCitera
smisk

patrick bateman:

ge honom ett rip

jag lyssnar inte på rap-musik.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

never hörd abaout


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rest In Peace


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

zIGGE:

RIP

tack

smisk:

jag lyssnar inte på rap-musik.

behöver du inte göra men han är en människa som alla andra och han förtjänar ett rip

Pluppe:

Rest In Peace

diggar din avatar [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ska lägga upp lite låtar jag gillar [smile]


   
SvaraCitera
smisk

patrick bateman:

behöver du inte göra men han är en människa som alla andra och han förtjänar ett rip

Varför? Ingen gav min farmor ett jävla "rip" när hon dog. Ingen logik i det där uttalandet alls.


   
SvaraCitera