Aviseringar
Rensa alla

Rabattkod HM


Ämnesstartare

Är det jag som är dum i huvudet eller vart anger man ev. rabattkod när man beställer från HM?

Står att man ska skriva in den på steg 2 i kassan men där finns ej något fält man kan fylla i. :<


   
Citera
Ämnesetiketter

Det finns två rabattfält till höger när man är i kassan... Så fort du trycker på "Till Kassan" så är dom där. Notera den röda texten som gör det ännu enklare att se var fälten är.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kittieh:

Är det jag som är dum i huvudet

Kittieh:

ja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

back!

eller.. kanske
du är


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kittieh:

eller.. kanske
du är

jag är allmänt människohatisk nuförtiden, så d är inget personligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

jag är allmänt människohatisk nuförtiden

samma här


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kittieh:

samma här

om jag får hata och hacka på dig får du hata och hacka på mig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

om jag får hata och hacka på dig får du hata och hacka på mig?

låter bra! behöver någon att avreagera mig på


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kittieh:

låter bra! behöver någon att avreagera mig på

jag med,bitterheten måste ut, dock är d svårt att hata dig för bikinin va snygg och jag skulle med vilja köpa en sån om jag inte vart likblek och smällfet och knappt kan simma så jag är aldrig vid stranden typ.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

jag med,bitterheten måste ut, dock är d svårt att hata dig för bikinin va snygg och jag skulle med vilja köpa en sån om jag inte vart likblek och smällfet och knappt kan simma så jag är aldrig vid stranden typ.

hahah. jag är också typ likblek, trots att jag solat solarium ganska många gånger på senaste tiden
jag kommer nog va blek forever

och min kropp är inte bikini-fit
men det spelar ingen roll
ey, det är ju typ 3 mån kvar! [cool] man kanske hinner komma i form tills dess ju.

jag brukar inte bada speciellt mycket, hänger mest på stranden och går och köper glass eller något. lulz. det är ju inte så speciellt roligt att bada i kiss-vatten och massa barn som stänker på en. 🙁 och äcklig sand. nä usch fyfan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera