Aviseringar
Rensa alla

råd. Ska man gratulera sitt ex på födelsedagen?


Ämnesstartare

Hej min historia finns att läsa på https://www.flashback.info/showthread.php?t=957283 och min fråga är nu den att exet dumpa mig för 1 månad sen och hon fyller år den 29augusti. Ska man skicka ett sms och skriva grattis eller ska man inte göra de. på ett sätt vill jag göra de då hon betyder så mycket för mig.

Men å andra sidan har hon redan bytt nr med en kille på krogen och dansat natten lång som hon själv beskrev det.Varför hon ens berätta det för mig är ju en gåta isäg.

Fråga henne varför hon gjorde de och det visste hon inte? Då fråga jag dum som man är om hon ville göra något med han då sa hon neeeej för han hade frågat om han fick kyssa henne men hon sa nej.

Sen hur mycke sanning det ligger i de för man nog tolka lite själv. Men varför ha sms och tel kontakt om att träffas om man inte är intresserad för hon sa att han inte var snygg? och det gör mig så jävla förbannad så då har jag ingen lust att skicka ett för det känns som om våra 3 år inte betyde ett skit för henne.

Å andra sidan kanske hon blir besviken på mig ifall jag inte skickar ett grattis sms. Men å andra sidan så fyller jag år 3 dagar senare och tänk om jag skickar ett sms och inte hon? eller hon skickar ett till mig men att jag aldrig skicka till henne för då skulle jag få dåligt samvete. hon kanske förväntar sig ett sms ifrån mig?
=( usch hur ska jag göra ? tacksam för svar


   
Citera
Ämnesetiketter

Tänk inte så förbannat mycket.

Vad var din första tanke i sammanhanget? Eftersom du funderar på att skicka så var förmodligen din första tanke just det och den första tanken är oftast den rätta.

För övrigt lär hon ju inte bli sur om du skickar direkt. Låt inte krystade intriger hindra dig från att visa uppskattning för dem du tycker om.


   
SvaraCitera

gör de inte


   
SvaraCitera

ps. du har redan gjort de till världens grej också ännu mer pinsamt, gratta inte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

shulululu1:

du har redan gjort de till världens grej också ännu mer pinsamt

Vad menar du ?


   
SvaraCitera

Meeh...fjorttis. Det är ju så 07 att skicka sms till exet. Var en Man, tag upp mobilen och ring henne.

Dold text: suck [tired]


   
SvaraCitera

conny1985:

å

Är ju trevligt om ni kan vara vänner och hålla kontakten. Eventuellt kanske ni till och med blir tillsammans igen.
Tycker du ska ringa och gratta. Ett enkelt vänskapligt samtal bara.
Om hon inte besvarar gesten så är det hon som är dum och inte du som ska känna dig dum.


   
SvaraCitera

Så går det med jävulskap som dumpar en, ljuger och blir olycklig med någon annan.

Jag grattade men det slutade inte bra. Det är meningen att de ska brinna i helvetet[smile][smile]


   
SvaraCitera

Läste din FB-tråd. Ni har ju sagt upp kontakten. Så nej. Fortsätt i spåret som du har stakat ut.


   
SvaraCitera

Gör inte det.

Onödigt att föra det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mark my swords:

Läste din FB-tråd. Ni har ju sagt upp kontakten. Så nej. Fortsätt i spåret som du har stakat ut.

ja hon vill ju inte vara min vän det har hon ju sagt , men å andra sidan känns det endå lite dumt att bara skita i , men det är ju endå så hon vill ha de . menar man skickar ju inte sms till nån som inte vill vara ens vän


   
SvaraCitera

conny1985:

menar man skickar ju inte sms till nån som inte vill vara ens vän

Hon dumpade dig ju! Plus vill hon inte vara din kompis. Hon kommer inte gratta dig när du fyller år.

Jag skulle defenetivt inte gratta mitt ex om jag dumpade henne.


   
SvaraCitera

conny1985:

Men å andra sidan har hon redan bytt nr med en kille på krogen och dansat natten lång som hon själv beskrev det.Varför hon ens berätta det för mig är ju en gåta isäg.

Nej, det är det inte. Det är en markering att hon har gått vidare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KamikazeTomten:

Nej, det är det inte. Det är en markering att hon har gått vidare.

Okej inte ett försök att göra mig svartsjuk?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

känns bara så pissigt att man kan gå vidare så fort efter 3år plus att hon sa innan vi gjorde slut att vårat förhållande hade tagit så mycke kraft att hon ska ligga långt med killar ett bra tag. jaha 3 veckor var ju ett himla bra tag 🙁


   
SvaraCitera