Aviseringar
Rensa alla

råd. Ska man gratulera sitt ex på födelsedagen?


conny1985:

Okej inte ett försök att göra mig svartsjuk?

Inte omöjligt, vilket är/kan vara

KamikazeTomten:

en markering att hon har gått vidare

Glöm och gå vidare, du har inget att hämta ändå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KamikazeTomten:

Inte omöjligt, vilket är/kan vara

sen är de nog dumt att sitta och tänka på varför hon sa de och va de betyder . blir ändå inte klokare och mår ju bara sämre som de är väl som du säger jag får släppa taget och gå vidare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KamikazeTomten:

Glöm och gå vidare, du har inget att hämta ändå.

fast hur vet du att ja inte har något att hämta ? vet man väl aldrig


   
SvaraCitera

conny1985:

fast hur vet du att ja inte har något att hämta ? vet man väl aldrig

conny1985:

ja hon vill ju inte vara min vän det har hon ju sagt

Macktorsken:

Hon dumpade dig ju!

Macktorsken:

Plus vill hon inte vara din kompis

För en gång skull så har en tjej varit tydlig. Hon vill inte vara din vän. Glöm.


   
SvaraCitera

Gör det inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KamikazeTomten:

För en gång skull så har en tjej varit tydlig. Hon vill inte vara din vän. Glöm.

ja du har nog rätt man sitter här och försöker hitta anledningar till att få tillbaka henne men de är rätt kört bara se saningen i vittögat och gå vidare då även fast de känns helt hopplöst


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Man kan ha killkompisar också. Och om nu sa till dig att hon inte vill eller har gjort något med honom(och även sagt att hon inte är intresserad av honom på det sättet eftersom att hon fortfarande är ledsen) så ska väl du lita på det? Hon dansade ju bara med honom och han tog det väl för att hon var intresserad. Kanske var det ett sätt för henne att försöka vara mindre ledsen och bara glömma för en stund.

Och om hon känner att hon inte kan/vill vara din vän så skicka inget sms till henne eller något sådant.


   
SvaraCitera

conny1985:

ja hon vill ju inte vara min vän det har hon ju sagt ,

Dåså, gratta henne inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chips:

Hon dansade ju bara med honom och han tog det väl för att hon var intresserad

jo fast sen byte dom ju nr och har sms kontakt och planerar att träffas. sen så sa hon ju till mig i tel "undra om jag ska skicka ett sms till han och fråga om vi ska ha sex haha Skojja de skulle jag inte göra" varför ens säga så ? fast hon kanske endå bara vill vara kompis med han de vet man ju inte.


   
SvaraCitera

conny1985:

ja du har nog rätt man sitter här och försöker hitta anledningar till att få tillbaka henne men de är rätt kört bara se saningen i vittögat och gå vidare då även fast de känns helt hopplöst

Ja, det är det enda du kan göra. Hitta någon annan dam att gratta på födelsedagen så ska du se att det känns bättre.


   
SvaraCitera

Hon verkar inte vilja ha med dig att göra så jag ser ingen anledning alls till att gratta henne.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

conny1985:

men å andra sidan känns det endå lite dumt att bara skita i

Det är väll knappast dumt att skita i henne när hon så tydligt uttalat ett slut på er relation. Ni är inte vänner, hon dumpade dig, varför bry sig? Anledningen till att du tycker att det känns dumt är för att du fortfarande är någorlunda fäst vid henne, antagligen är du rädd att släppa taget, och känner därför att du borde öka på dina chanser att få tillbaks henne genom att vara trevlig och visa att du bryr dig. Det är bara bortkastad energi, skit i henne och gå vidare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

conny1985:

"undra om jag ska skicka ett sms till han och fråga om vi ska ha sex haha Skojja de skulle jag inte göra"

Kanske vill ha lite uppmärksamhet, man vet aldrig. Låter så på det iaf.


   
SvaraCitera

nej

ex är ex av en anledning
om du vill gratulera henne är det för att du fortfarande vill ha henne litegrann. dumpa hon dig kanske???


   
SvaraCitera

Du tänker alldeles för mycket. Ja, det kan väl hända att du får dåligt samvete om hon skickar ett grattis-sms och du inte gjorde det, men det får du ta. Det tar alldeles för mycket energi att tänka som du gör, låt det bli som det blir istället. Känner du för att skicka ett sms så gör det, annars låter du bli. Det var ju ändå hon som gjorde slut med dig. En annan sak hade det varit om ni var vänner, men det fick jag intrycket av att ni inte är?


   
SvaraCitera