Aviseringar
Rensa alla

RÅD SNABBT!


NananaBATMAN:

Hjärnans logik visste inte vilket som var bäst

nooblogik da!


   
SvaraCitera

om det var jag skulle jag sjukanmält mig pluggat o sen gjort mvg på provet :›


   
SvaraCitera

Fattar ångesten eftersom det handlar om fysB. Jag bommade Geografi A.. ville bara säga det. Struntade i varenda prov, fanns inget omprovstillfälle..

slutsats: det är aldrig bra att strunta i prov. Gör det bara.


   
SvaraCitera

Fixa g och muta läraren lite så får du mvg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Allihop: grejen var att det var 1 h till provet och detta var en kompis till mig som alltid siktar högt och som minst får VG+ på proven. Så när nu alla prov och inlämningar kom på en gång så hann han inte riktigt greppa all fysb och funderade på att hoppa över det för en gångs skull eftersom han visste att han inte ens skulle kunna nå VG


   
SvaraCitera

NananaBATMAN:

Svårt att hinna med allt. Man behöver MYCKET tid för det här fysikprovet

Får man inte ha formelsamling?


   
SvaraCitera

Aengslig:

nooblogik da!

Jag tror inte att du förstår ordet logik.


   
SvaraCitera

Isotop:

Jag tror inte att du förstår ordet logik.

Neje! Det logiska i denna situation är att göra provet, göra så gott man kan antingen går det skit eller så går det ok.
Om man skippar chansen att göra provet så i vilket fall har hen torskat provet.

Att leka med ordet var för mycket för dig! 🙁


   
SvaraCitera

NananaBATMAN:

Allihop: grejen var att det var 1 h till provet och detta var en kompis till mig som alltid siktar högt och som minst får VG+ på proven. Så när nu alla prov och inlämningar kom på en gång så hann han inte riktigt greppa all fysb och funderade på att hoppa över det för en gångs skull eftersom han visste att han inte ens skulle kunna nå VG

Man får ju för fan ha formelsamling... Typ difficulty tutorial...


   
SvaraCitera

Aengslig:

Neje! Det logiska i denna situation är att göra provet, göra så gott man kan antingen går det skit eller så går det ok.
Om man skippar chansen att göra provet så i vilket fall har hen torskat provet.

Du har inte all relevant fakta och kan därför omöjligt göra en bedömning över vilken handlingsplan som är den logiska.

Om han struntar i provet kan han antagligen göra det någon annan gång.

Aengslig:

Att leka med ordet var för mycket för dig! 🙁

Men att leka nakenlekar med din mamma är precis lagom, trots att hon är fet som en gris. [tard]


   
SvaraCitera

Isotop:

Om han struntar i provet kan han antagligen göra det någon annan gång.

Frågan löd;

NananaBATMAN:

Vad är bäst: att göra provet och försöka få G (siktar på MVG som slutbetyg) eller att helt skippa provet?

Isotop:

Men att leka nakenlekar med din mamma är precis lagom, trots att hon är fet som en gris. [tard]

oj[blush][ops]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blåbärt:

Man får ju för fan ha formelsamling... Typ difficulty tutorial...

Jo för en formelsamling löser ju alla problem åt en 🙂 att jag inte tänkte på det! Jättelätt att få MVG då ju!


   
SvaraCitera

NananaBATMAN:

Jo för en formelsamling löser ju alla problem åt en 🙂

på Fysik B ja [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blåbärt:

på Fysik B ja

Tja, det kan jag inte motargumentera eftersom jag inte har det. Har bara fysik a att referera till.


   
SvaraCitera