Aviseringar
Rensa alla

Radera låsta trådar?


Ämnesstartare

Issen:

Ne, men de är väl en 6 månaders inaktivitet eller nåt.

Åh nej! Har hittat en massa oraderade trådar som låstes 2006...


   
SvaraCitera
Issen

lejonmamman:

Åh nej! Har hittat en massa oraderade trådar som låstes 2006...

Hm jahadu, då kan jag inte svara på de [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Issen:

Hm jahadu, då kan jag inte svara på de [crazy]

Menade inte att "sätta dit dig" utan blir mer irriterad på att det finns kvar så mycket skit som triggar [sad]


   
SvaraCitera
Issen

lejonmamman:

Menade inte att "sätta dit dig" utan blir mer irriterad på att det finns kvar så mycket skit som triggar [sad]

Haha, jag kommer aldrig bli "ditsatt", jag skyller bara på någon annan för det är faktiskt inte jag som satt varken regler eller kodat UM [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Issen:

Haha, jag kommer aldrig bli "ditsatt", jag skyller bara på någon annan för det är faktiskt inte jag som satt varken regler eller kodat UM [smile]

Haha näe det förstår jag att det inte är! [wink]


   
SvaraCitera
Issen

lejonmamman:

Haha näe det förstår jag att det inte är! [wink]

Tror inte det skulle bli så mycket bättre men ändå


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lejonmamman:

Åh nej! Har hittat en massa oraderade trådar som låstes 2006...

Issen:

Hm jahadu, då kan jag inte svara på de

Men hela grejen att trådar skulle raderas efter en viss tid infördes väl rätt nyligen? Isåfall är det väl inga konstigheter?


   
SvaraCitera
Issen

Link:

Men hela grejen att trådar skulle raderas efter en viss tid infördes väl rätt nyligen? Isåfall är det väl inga konstigheter?

De gjorde de... men isåfall borde ju dom från 2006 också vara raderade... men jag vet inte faktiskt, har inte sådär jättemycket kontakt med den sidan av UM heller för ögonblicket att jag kan ta reda på det snabbt.

Om det förstås inte gäller trådar skapade efter ett visst datum, men jag tror jag sätt ännu äldre trådar blivit raderade... så ingen aning tbh.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera