Aviseringar
Rensa alla

raderad


Ämnesstartare

asdfadgfdghh hhh


   
Citera
Ämnesetiketter

Att umgås irl vore väl en bra idé


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men hur???


   
SvaraCitera

Någon av er får bita ihop och gå fram och ta steget. Det är svårt, det är jobbigt men det kommer vara värt det. Att spendera tid med den man är kär i är något hjärtvärmande.


   
SvaraCitera

Säg för fan inte att du är ännu en sån där osäker gymnasieelev eller yngre...ska nog göra en gemensam tråd åt er gnällspikar så jag slipper se detta.


   
SvaraCitera

men ja hon gillar dig. om du frågar kommer hon säger ja.


   
SvaraCitera

Du kan ju alltid typ börja med att prata med henne lite mer irl. Sen vad man hittar på för något spelar mindre roll. Gör något som verkar kul bara. 


   
SvaraCitera

Imponera på henne med att stava "Huston" rätt! Borde ge pluspoäng i alla fall!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack för alla dryga och jävliga svar... Trodde inte att det här var ett sånt typ av forum.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åsså, behöver lite hjälp nu allvarligt! Tog mig i kragen och fråga om hon ville göra något, och ja det ville hon. Film kom som förslag men vet inte hos vem och när :/ tycker att det är skit jobbigt att ta hem henne till mig när jag har stor familj, rädd att få kommentarer m.m.(känns jobbigt nu bara när det är första gången). om hon ska till mig nu första gången då skulle jag ju helst vilja ha ff . Bio är det ett bättre förslag? 


   
SvaraCitera

Fråga henne, om hon vill ha ett förhållande alltså. Enligt din beskrivning av er status skulle jag tro att du har goda chanser.


   
SvaraCitera