Aviseringar
Rensa alla

RÅDGIVNING, PLZ?


Ämnesstartare

Ni vet när man ska komma över någon, ska man väl egentligen lära sig att leva med ensamheten igen? Bli stabil och lycklig igen och aldrig göra något förhastat. Det hade iallfall vart mitt råd till någon som precis blivit dumpad eller precis dumpat någon. Det var min plan, att bli stabil och sedan börja om. Men inte fan är jag klok nog att lyssna på mig själv när jag är olycklig? Fuckno jag försökte rebounder-racet. Planen var hela tiden att jag skulle köra med one night stands och aldrig binda mig till någon människa någonsin, förrns om jag ska gifta mig. Och då menar jag inte knulla runt, utan bara aldrig, aldrig skaffa den officiella titeln; pojkvän-flickvän med någon. Planen var att om jag skulle binda mig till någon skulle man MAX kunna säga; jag är din och du är min, gör du någonting med någon annan kallas det otrohet även fast vi inte är tilsammans. det kändes som max.

Jag körde som sagt rebounder-racet. Men jag failade stort. Man ska inte få känslor för någon i mitt stadie, precis när man redan håller på att komma över någon annan. Det gör en förvirrad, det gjorde mig förvirrad! Det gjorde så att jag drömde dubbla drömmar om två olika killar och vaknade något förvirrad. Men nu har det gått ett tag, och aldrig någonsin har vi pratat om "oss". Det var ju min plan, att aldrig prata om "oss".

Är jag tjej eller är jag? Jag vill ha "oss"-snacket! Jag vill som sagt inte ha titeln pojkvän-flickvän, men veta vad killen gör ute på krogen, veta om han är med någon annan tjej samtidigt som mig. Veta vad han tycker, vill och känner. För nu är det ett bra tag sedan vi träffades, och det är numera bara jag som hör av mig. Så, vad jag nu vill ha hjälp med:

1. Borde jag höra av mig som jag alltid gör? Fråga vad han gör och fråga om han "vill ses snart nån dag?"
2. Borde jag vänta och se om han hör av sig? Och om han inte gör det, visst betyder det att det är slut då?
3. Borde jag fråga om "oss?" Vad han tycker, vill och känner?

Men jag har lite problem med nummer tre här. Jag vill såklart göra detta öga mot öga, men när vi är med varandra så är det INGA BEKYMMER! Allt är oerhört bra, och då känner jag bara "vad fan oroar jag mig för egentligen?" och så låter jag bli. Men jag kan inte låta bli för alltid, för direkt han åker hem så får jag ångest över att jag inte tog upp det..


   
Citera

Låter som att du har lite kontrollbehov. Det är inte en komplimang...

(Det är allt jag har att säga, för tillfället)


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera