Aviseringar
Rensa alla

Räcker kåt


Ämnesstartare

så länge som båda parter är medvetna om vad de ger sig in på så ser jag inget problem med situationen. om jag personligen hade gjort det beror väldigt mycket på person och tillfälle.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nej. Sjukt fult av honom om han låter det fortlöpa. När jag tänker efter så har jag nog gjort så själv, inte bara en eller två gånger. Men det räknas fan inte om killen, i det här fallet tjejen, efter typ en dag tillsammans säger att h*n är dödskär i dig.

skäms lite över att bumpa tråden. Men fuck it.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NejOskyldig


   
SvaraCitera

neje, finns inget heterosex i världen som är värd den smärtan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag har inte förmåga att bli intresserad av någon som inte på något annat plan är intresserad av mig. hade endast blivit ledsen av tanken att han bara vill utnyttja mig, eftersom jag är trött på ytlighet. om han vill ha sex med flera personer medan han är med mig är det enormt sårande och inte värt det. däremot hade jag haft det om jag trodde att vi hade något speciellt och vet att han är i en tuff period. allvarligt talat, det beror helt på hur han beter sig och hur stämningen mellan oss känns, men jag ser inte det som ett "riktigt" förhållande


   
SvaraCitera

Nej. Men har flera gånger haft sex med ett ex, fast båda två slutade vara kära i varandra. 
Blev ändå konstigt då med pga många känslor dök upp igen. Men sånt kan ju ändå funka


   
SvaraCitera