Aviseringar
Rensa alla

Rädd.


Ämnesstartare

clickclack:

När det går bra ja. Det brukar oftast vara när tjejen vill göra slut som deras rätta jag kommer fram.

Precis, så hur skulle hon då kunna ha förutsett detta?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Precis, så hur skulle hon då kunna ha förutsett detta?

Vad jag menade var att man kan ju ta till sig varningstecknen från tidigare fall och inte bli ihop med dem från första början.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han har hotat med att döda dig. Det är ett för grovt hot för att vara helt oskyldigt.
Du bör helst inte åka dit, utan boka om resan om det går. Annars kontaktar du polisen och ser vad de kan göra. De måste handla eftersom han har kommit med ett flertal grova hot om skada.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han verkar rätt impulsiv. Vet du hur han är när han blir arg?


   
SvaraCitera

Hur gammal är du ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kristen:

Hur gammal är du ?

Jag är 19


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Fast dessa män brukar ju vanligen inte visa den sidan i första taget.

I 99% av fallen, jo.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Att ej bli ihop med kvinnohatande psykopater kan ju minska risken för att en sådan här situation skall uppstå. Tänk på det i framtiden.

är ditt syfte att ge henne en tankeställare, eller ville du bara med diskreta medel påtala att hon får skylla sig själv?


   
SvaraCitera

ta med mig så slår vi ner han [bigsmile]

nä men, om han hotade dig via text kan du ju bevisa det och anmäla till polisen.
Tror inte du behöver oroa dig heller verkar som tomma hot[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

I 99% av fallen, jo.

Snarare brukar det nog vara så att det kommer smygande och avancerande från små pikar och en massa ursäkter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidskon:

är ditt syfte att ge henne en tankeställare, eller ville du bara med diskreta medel påtala att hon får skylla sig själv?

Det är han som verkar vara en idiot, tycker hon skall tänka igenom sina pojkänsval i framtiden dock. Som sagt, man märker oftast överbeskyddande/kontrollerande tendenser tidigt.

isola:

Snarare brukar det nog vara så att det kommer smygande och avancerande från små pikar och en massa ursäkter.

Inte i de fallen jag sett, och jag har sett en hel del extrema fall.


   
SvaraCitera

kan du inte ta med dig nån på resan ?
eller så kan du ju säga upp resan ?!


   
SvaraCitera