Aviseringar
Rensa alla

rädd att han ska försvinna


Ämnesstartare

förra året gick jag igenom ett helvette med en kille som inte visste vad han ville, tillslut fick jag nog och sket i honom.

nu innan jul träffade jag en ny kille, så jävla mycket bättre än den förra, helt underbar.
vi träffades i princip hela tiden nu under lovet och vi har strulat och lite sånt. jag har berättat för honom lite om den andra killen och att jag är rädd och vill ta det lungt, han sa att han förstod.
sen nu för nån dag sen hade jag funderat mycket och frågade tillslut om vad han tyckte om att bli tillsmans ..
får inte fram nått vettigt svar och sen säger han att han måste sova och vi ska prata om det dan efter.
på hela nästa dag hör han inte av sig och jag försöker få tag i honom. tillslut svarar han vid elva på kvällen och säger att han vakande för tio minuter sen, bullshit. han var ute men sina kompisar då.
men iaf så lägger vi på och smsar istället och jag frågar om han tänkt nått mer på vad vi pratat om, tillslut säger han att han inte är redo och att han vill ta det lungt.
visst självklart tänker jag, inga problem. nu idag skickade jag sms och frågade vad han gjorde, klockan är nu kvart över elva och han har inte svarat.

han har sagt att han gillar mocg mycket och det märks på honom också. men jag är endå rädd, precis såhär höll den förra killen på.
väldigt rädd att han ska försvinna också, för jag tycker verkligen om honom.

what to do?


   
Citera

Barbiie6:

what to do?

bli tillsammans efter en så kort tid, är det en så jävla bra idé egentligen?


   
SvaraCitera

Gå vidare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Eisleben:

bli tillsammans efter en så kort tid, är det en så jävla bra idé egentligen?

nej jag tänkte efter lite och insåg det själv, sa det till honom sen också


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Barbiie6:

nu idag skickade jag sms och frågade vad han gjorde, klockan är nu kvart över elva och han har inte svarat.

Han kanske inte har mobilen med sig? Han kanske inte har märkt att du har skrivit.. Du kan ju alltid ringa?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

joof:

Han kanske inte har mobilen med sig? Han kanske inte har märkt att du har skrivit.. Du kan ju alltid ringa?

vill inte vara ännu mer jobbig än vad jag var igår ..


   
SvaraCitera

Barbiie6:

nej jag tänkte efter lite och insåg det själv, sa det till honom sen också

jag menar, lär KÄNNA varandra först. skulle inte vilja bli tillsammans med någon jag känt kortare tid än ett halvår, iallafall. annars är det dömt att faila.


   
SvaraCitera

Han kanske bara ill va snäll fast gör fel handlingar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Eisleben:

jag menar, lär KÄNNA varandra först. skulle inte vilja bli tillsammans med någon jag känt kortare tid än ett halvår, iallafall. annars är det dömt att faila.

jo det har du rätt i, måste ha nån annan som säger det till mig, tack [wink]
föressten så svara han på sms nu också.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera