Aviseringar
Rensa alla

rädd bli retad


Ämnesstartare

ja undra en grej va alla tycker för nu på jullovet har en i min klass sovit hos mej första gång å hon merkte ju ja ha gosedjur i sängen när ja sover ja trode alla ha de fast hon tyckte de va konstit sa hon sen dan efter när hon skule hem. ja ha ju gosedjur me mej i bilen åxå å då ha ja åxå min snuttefilt. e de jettekonstit ja tycke om å kenner ja vill ha de de e vel inge fel lr? e jetterädd nu när skolan börja fall dom retas lr så för de. ja gå 5an.


   
Citera

Näe, blivande_japan här på forumet suger fortfarande på sin tumme, sover med gosedjur och använder sin snuttefilt flitigt - och ingen retar henne för det!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oki ja våga inte skriva de föst ju ja suger åxå tumme när ja sover de e mysit ju ja komer no aldri sluta me de


   
SvaraCitera

ni kanske kan leka och prata om era erfarenheter[smile]

Blivande_japan:


   
SvaraCitera

passaro:

Näe, blivande_japan här på forumet suger fortfarande på sin tumme, sover med gosedjur och använder sin snuttefilt flitigt - och ingen retar henne för det!

har aldrig sugit på tummen!!!!
och min snuttefilt ligger faktiskt i en låda hos mina föräldrar så deeeet så!!


   
SvaraCitera

Glöm inte blöja.[crazy][crazy][crazy][crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vaddå?? snuttis å gosedjur e ju mysit ha ju


   
SvaraCitera

Tråkigt troll.


   
SvaraCitera

[party]


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera

Ganon:

Tråkigt troll.


   
SvaraCitera

Hej tildis_01!
Att ha gosedjur i sängen när man går i 5:e klass är helt normalt. Du ska inte behöva oroa dig för att den där tjejen ska reta dig. Du är ju iallafall dig själv. Det är ju som sagt helt normalt för en som går i 5:e klass! =)

Ha det bra! [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hej rasmus
så tycker ja åxå. ja ha prata med mamma åxå hon säjer åxå ja e jettevanlig så de gå nog bra. ja börja på tisdag nu.
tack för ditt braiga svar


   
SvaraCitera
Yaren

Jag har gosedjur i sängen. FTW!
Asså, sålänge du inte gör nån grej av det, varken åt det ena eller andra hållet, alltså du känner dig jättebarnslig och töntig eller att du verkligen beter dig barnsligt och töntigt. Då är det inga som helst problem.


   
SvaraCitera
Yaren

Jag skulle inte bry mig ett dugg. Då är det ju hon som är barnslig som måste verka vuxen och försöka få dig att känna dig liten och dum.
Ignorera henne bara 🙂


   
SvaraCitera