Aviseringar
Rensa alla

rädd för att bli galen


Ämnesstartare

har börjat känna dessa känslor mer. e väldigt instabil just nu. värst e det när man festat e bakfull lr har at lr bara varit med om någonting jobbigt. e ständigt rädd för att denna ohälsosamma livsstil och mitt svaga psyke ska få mig att 1. hamna i en psykos lr 2. hamna på psyket 3. hallucinera. 4. få tillbaka min panikångest. alltså bli allmänt STÖRD.
typ sånna läskiga saker. detta e väldigt jobbigt. oo internet e min ända vän just nu vill inte diskutera detta med nära då det kanske skulle skrämma dm. he. he. he. .


   
Citera
Ämnesstartare

ja, vem är inte det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

ja, vem är inte det

typ aLla ==??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

typ aLla ==??

[crazy]
vet inte, vet bara vad du känner(pga den här tråden) och vad jag känner


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vad gör man åt saken då?:(((((


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är också rädd för det.


   
SvaraCitera
Lounge

om du känner att du mår dåligt av din ohälsosamma livsstil kanske du borde förändra den lite?

och försöka sluta våndas över fram eller bakåt, dra tillbaka sig själv i nuet (you know it) om du blir galen blir du galen, det tar du då och du överlever det

MAK finns alltid

och jag om du vill prata

vi får sesas ngn gng

haj


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

vad gör man åt saken då?:(((((

man får ändra sig och leva mer hälsosamt och hållbart
kanske undvika situationer där det blir jobbigt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fixa till livet, ta det lugnt och bry dig inte så mycket!

Supertipz!!


   
SvaraCitera

Angelize:

1. hamna i en psykos lr 2. hamna på psyket 3. hallucinera. 4. få tillbaka min panikångest. alltså bli allmänt STÖRD.

Så länge du inte planerar att göra illa dig själv eller andra så kommer du inte hamna på psyket. Har du inte heller psykiska sjukdomar i din släkt så ska du nog inte heller oroa dig. Hallucinationer behöver inte vara så hemskt, så länge du vet att du har grepp om vad som är verklighet.

Sanningen är att dom flesta som verkligen bli mentalt sjuka oror sig inte för sådant innan debuten, sedan kan man ju bli deprimerad, nedstämd och liknande - men det jobbar man ju genom terapi (något jag kan rekommendera).

Men ja, du vet ju vad som bör göras. Mår du dåligt av att festa så sluta.


   
SvaraCitera