Aviseringar
Rensa alla

rädd för att bli kär..


Ämnesstartare

hej,
min pappa blev tillsammans med en tjej för någta månader sen och hon har tre barn och ett av dom är ett år äldre en mig, jag har inte lärt känna honom så mycke, men vi har träffas några gånger och vi umgås med samma kompisar ibland, och jag är rädd för att lära känna honom för jag tror att jag kommer att bli kär i honom då, och de är väll konstigt att vara tillsammans med min pappas tjejs barn, eller ?
hjälp mig & säg om ni tycker att de är fel eller inte.


   
Citera

Njä - egentligen inte. Ni har ju inte samma blod liksom...


   
SvaraCitera

Myksa:

Njä - egentligen inte. Ni har ju inte samma blod liksom...


   
SvaraCitera

sabinaecool:

säg om ni tycker att de är fel eller inte.

Absolut inte fel. Inte ditt fel att din pappa råkade bli tillsammans med hans mamma[wink]


   
SvaraCitera

Du behöver inte va orolig för att träffa föräldrarna iaf. Eller kanske förresten [surprised]


   
SvaraCitera

varför är du rädd att du skall bli kär i honom? du tycker säkert bara han är snygg, säkert därför. ytliga jävla tjejer[shake]


   
SvaraCitera

Spelar roll.


   
SvaraCitera

Ryan är ju tillsammans med Lindsay fast hennes pappa är Ryans adoptivmammas pappa, och det är inget konstigt med det.


   
SvaraCitera

Tråden flyttad från Forum AKTUELLT/Övriga aktuella nyheter och händelser


   
SvaraCitera

Myksa:

Njä - egentligen inte. Ni har ju inte samma blod liksom...


   
SvaraCitera

Jag tycker nog att du ska låta bli, incest är inte coolt ifall det inte är på riktigt


   
SvaraCitera

Ja, det kanske känns lite konstigt, för alla inblandade, men det är ju inte så att ni är riktiga syskon eller så, så det borde vara ok


   
SvaraCitera

Myksa:

Njä - egentligen inte. Ni har ju inte samma blod liksom...

Word.

Paulus Af Tarsus:

Ryan är ju tillsammans med Lindsay fast hennes pappa är Ryans adoptivmammas pappa, och det är inget konstigt med det.

Använd ALDRIG igen kändisars kärleksliv som argument för något. Mänskligheten förlåter dig för den här gången, men gör inte om det. [wink]


   
SvaraCitera

Myksa:

egentligen inte. Ni har ju inte samma blod liksom...

Michee:

Inte ditt fel att din pappa råkade bli tillsammans med hans mamma


   
SvaraCitera

Stringburka:

Använd ALDRIG igen kändisars kärleksliv som argument för något.

Kom igen, det var ju ett PERFEKT exempel.


   
SvaraCitera