Aviseringar
Rensa alla

Rädd för att göra bort mig..


emapema:

jag väger inte 120kg haha, och går inte i någon fjortisklass

Sa aldrig att du var sådan.
Jag ifrågasatte hans argument

FreeWay89:

men hur kan du väga 120 kg och antar med fjortisklass att du går i högstadiet?

Varför kan jag inte väga så mycket?
Ne, går första året på gymnasiet

FreeWay89:

men jag har verkligen sett riktiga troll till människor (och det behöver inte ha med någon övervikt att göra) som har flera barn och en partner som ser rätt normal ut.

Du tror att dome tsmns med Trollet pga hennes sjsäkerthet?[confused]
Normala killar brukar fråga mig om jag vill ha sex och jag antar att det är pga. min röv.

FreeWay89:

Tror att i dessa fallen så måste den människan ha något annat värdefullt. Typ asskön humor ect. Dessutom tror jag att det är lättare för en tjock och/eller ful tjej att skaffa en partner än en tjock och/eller ful kille.

Jo, det är sant, men nu har jag glömt vad vi diskuterade.
Vilken sida var jag på?
(Säger sällan mina egna åsikter, argumenterar bara och glömmer därav vilken sida av argumentationen jag befinner mig på osv.)


   
SvaraCitera

Sluta bry sig så mycket. Varför skulle du göra bort dig bara för att du svarar fel på en fråga eller klantar dig på idrotten? Vem tror du ska lägga det på minnet?


   
SvaraCitera

komplicerad:

Varför kan jag inte väga så mycket?

Kan, kan du väl. Låter väldigt mycket för en så ung person.
Det är som om du skulle lägga på dig typ 8 kg om året sen du föddes [shake]

komplicerad:

Du tror att dome tsmns med Trollet pga hennes sjsäkerthet?

Något måste det vara, eftersom han såg helt nomal ut. Varken överviktig eller några missbildningar och det känns som han kunnat få något ''bättre''.

komplicerad:

Normala killar brukar fråga mig om jag vill ha sex och jag antar att det är pga. min röv.

Visst det finns ju klart sånna som bara är ute efter sex, men just det exemplet jag gav - de har ju ändå två barn ihop.

komplicerad:

(Säger sällan mina egna åsikter, argumenterar bara och glömmer därav vilken sida av argumentationen jag befinner mig på osv.)

Ja du borde nog hålla koll [crazy]
Nej jag var mer att ingenting är omöjligt medans du snarare var något negativ.

Men visst man blir dömd för hur man ser ut. Växte själv upp som en liten ''tjockis'' så vet hur det var.


   
SvaraCitera