Aviseringar
Rensa alla

Rädd för att vara kär/snacka med killen jag gillar


Ämnesstartare

dinkompis:

suckLedsen


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

trevlig-snubbe:

Gött det, dock så klarar du dig nog utan Meta Blink

nej ja klara mig inte utan en dag för ja ha testat jag vill inte leva utan

dinkompis:

anmäld

för vadå ja sa inte att hon skulle röka bara att man kan röka


   
SvaraCitera

Meta:

nej ja klara mig inte utan en dag för ja ha testat jag vill inte leva utan

Öh okej, så du är drogberoende? Du borde söka hjälp, det kan gå utför (säg inte att nää det kommerr jag inte, droger går upp över huvudet på en).


   
SvaraCitera

trevlig-snubbe:

Öh okej, så du är drogberoende? Du borde söka hjälp, det kan gå utför (säg inte att nää det kommerr jag inte, droger går upp över huvudet på en).

ja kanske är beroende men ja är inte missbrukare för ja behöver meta för att må bra dom som missbruka må dålit innan dom börja och sen sämre


   
SvaraCitera

Meta:

ja kanske är beroende men ja är inte missbrukare för ja behöver meta för att må bra dom som missbruka må dålit innan dom börja och sen sämre

Aha, ja det är bra att du inte missbrukar och mår dåligt om du inte använder det men om det går utför så sök hjälp så snabbt som bara möjligt innan det blir för sent. Skjut inte upp, det och som med allt så sedan så gör man inte det man borde och de blir aldrig av händer mig rätt ofta när jag väl ka göra något (t.ex. ta en promenad) och så går jag aldrig ut för att jag skjuter upp det. Dock så är det mycket viktigare när det gäller droger (som du vet) men iaf.


   
SvaraCitera

trevlig-snubbe:

Aha, ja det är bra att du inte missbrukar och mår dåligt om du inte använder det men om det går utför så sök hjälp så snabbt som bara möjligt innan det blir för sent. Skjut inte upp, det och som med allt så sedan så gör man inte det man borde och de blir aldrig av händer mig rätt ofta när jag väl ka göra något (t.ex. ta en promenad) och så går jag aldrig ut för att jag skjuter upp det. Dock så är det mycket viktigare när det gäller droger (som du vet) men iaf.

tack för försöker hjälpa men ja klara mig


   
SvaraCitera

ilovemichaelforever: Ska de vara läskigt/osäkert att vara kär/gilla någon? Har ni tips?

Jo, det är lite pirrigt. Inget konstigt med det. Glad
Jag var supernervös första gången jag var hemma hos min pojkvän, fast vi hade känt varann jättelänge innan.

Håller dock med om att du ska vara försiktig när det handlar om någon du inte känner.
Och om han gör något du inte är bekväm med ska du säga ifrån.


   
SvaraCitera

Meta:

tack för försöker hjälpa men ja klara mig

Det är bra det, lycka till med allt Meta! Glad


   
SvaraCitera

trevlig-snubbe:

Det är bra det, lycka till med allt Meta! Glad

tack så mycke strevlig snubbe du också lycka till


   
SvaraCitera

Meta:

tack så mycke strevlig snubbe du också lycka till

Tack! 🙂


   
SvaraCitera