Aviseringar
Rensa alla

Rädd för hösten


Ämnesstartare

Jo nu är det ju så att det blir mörkt jättefort och är kallt=höst.
Och jag tror inte att jag kommer överleva hösten. Är totalt nedslagen nu av familjeproblem, problem med mig själv och jag är kär i någon (eller okej, två) som är upptagna med andra. Dessutom börjar skolan och jag vet att jag kommer behöva plugga ihjäl mig.

Vad fan ska man göra för att orka när det är mörkt och kallt?


   
Citera

mysigt med mörker ju [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Woho:

mysigt med mörker ju

Men.....nej inte när man är ensam och deppig ju [sad]


   
SvaraCitera

loom:

Men.....nej inte när man är ensam och deppig ju [sad]

du har ju familj och vänner


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ett ypperligt tillfälle att klä sig i stora kläder tillsammans med halsdukar, lyssna på Joy Division och gå långa promenader.

Kärleken är du inte ensam om.

Eller tja, problemen.

Och kaffet som väntar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

keybored:

Ett ypperligt tillfälle att klä sig i stora kläder tillsammans med halsdukar, lyssna på Joy Division och gå långa promenader.

Jag vill verkligen göra sånt där VARJE höst, men när det väl blir av är jag fan ledsen ändå efteråt. Jävla årstid...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pff, är ju fortfarande sommar!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Woho:

du har ju familj och vänner

Fint att du antar det. Är ju sant såklart, fast jag har blivit lite trött på familjen, och en av mina bästa vänner bor alldeles för långt bort. (Förlåt om jag slår bort uppmuntringen)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rafflesia:

Pff, är ju fortfarande sommar!

Det var för fan 10 grader ute i morse! NO GOOD!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

loom:

Det var för fan 10 grader ute i morse! NO GOOD!

Det är 16 nu, tillräckligt varmt för att inte ha på sig mer än en t-shirt = sommar.


   
SvaraCitera

loom:

Fint att du antar det. Är ju sant såklart, fast jag har blivit lite trött på familjen, och en av mina bästa vänner bor alldeles för långt bort. (Förlåt om jag slår bort uppmuntringen)

Det är lugnt. Kanske kan du skaffa nya vänner nu när du börjar skolan igen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du ska söka hjälp, detta + äsproblem är nog inte så bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tycker hösten är speciell på sitt sett. Det kan till och med vara mysigt när höst löven faller från träden. Lagom temperatur och skolan har börjat.

Att tända ett ljus i höstmörkret lättar upp stämningen, jag lovar. Jag är bara taggad inför hösten, sommaren har varit perfekt och jag är väldigt nyfiken inför skolstarten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Du ska söka hjälp, detta + äsproblem är nog inte så bra.

Vet... Ska fixa det. På nåt sätt. Jobbigt att inse att man behöver hjälp bara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

keybored:

Ett ypperligt tillfälle att klä sig i stora kläder tillsammans med halsdukar, lyssna på Joy Division och gå långa promenader.

!!!!!!![love]
Höst är bäst.


   
SvaraCitera