Aviseringar
Rensa alla

Rädd för män


Ämnesstartare

Jag tror verkligen att jag har någon fobi för män. Det här handlar inte om att jag är "rädd för att bli sårad" eller sådant utan jag får riktig ångest när jag ska vara själv med en/flera män utan en tjej jag känner bra som också är där. Detta är ett problem som har utvecklas under de senaste två åren och jag förstår verkligen inte varför.

Jag har aldrig blivit våldtagen, har inte en våldsam/labil pappa och har inga bröder så jag förstår inte vad det kommer ifrån? Det började med bara killar jag skulle "dejta" men nu börjar det påverka min relation till killkompisar också. Jag kan helt enkelt inte, jag vill inte vara där så därför går det inte att vänja sig (tro mig jag har försökt).

Vill helst inte uppsöka psykolog men jag känner att det snart behövs, det påverkar hela min vardag och jag mår verkligen dåligt av det. Har ni några tips/erfarenheter av detta, eller någon aning om vad det är?

(Nej det är inget skämt, jag är sjuk haha.)


   
Citera

hej [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kakaoxo:

hej

hejhej [wink]


   
SvaraCitera

Något måste det ju bero på? [tard]


   
SvaraCitera

känner endast så med vuxna män. vet ej varför, de flesta av mina vänner är killar och är uppvuxen med bröder och killkusiner.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Renesmee:

Något måste det ju bero på?

Isåfall förstår jag inte vad det skulle kunna vara. Pojkvän som ser ner på mig? Tycker att det låter lite konstigt som en anledning för detta. [sad]

Blivande_japan:

känner endast så med vuxna män. vet ej varför, de flesta av mina vänner är killar och är uppvuxen med bröder och killkusiner.

Jo jag har också killkusiner, är faktiskt inte rädd för dem. [smile] Men typ alla andra.. [sad]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Kouku:

Pojkvän

Ex*


   
SvaraCitera

Bara för att du inte träffat en så omtänksam kille som mig [blush]


   
SvaraCitera

Uppsök psykolog. [shake]


   
SvaraCitera

Kouku:

Vill helst inte uppsöka psykolog men jag känner att det snart behövs, det påverkar hela min vardag och jag mår verkligen dåligt av det. Har ni några tips/erfarenheter av detta, eller någon aning om vad det är?

uppsök psykolog alternativt bli nunna.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Floppsen:

Bara för att du inte träffat en så omtänksam kille som mig

Dagens.


   
SvaraCitera

Jag med. För nakna män, män som gillar andra män. Homofobi


   
SvaraCitera

Kouku:

Isåfall förstår jag inte vad det skulle kunna vara. Pojkvän som ser ner på mig? Tycker att det låter lite konstigt som en anledning för detta.

Du kanske sett/hört någonting som satt "omedvetna spår" i dig? [crazy]


   
SvaraCitera

Complicated:

Dagens.

Du vill bara ha mig för dig själv [mad]


   
SvaraCitera

Hitta en kille som ser ut som en chey (Y)


   
SvaraCitera

på vilket sätt blir du rädd?


   
SvaraCitera

Äh. Du går inte miste om någonting. Jag lovar.


   
SvaraCitera