Aviseringar
Rensa alla

Rädd för mig själv.


Ämnesstartare

Igår kväll när jag stod och speglade mig innan jag skulle sova så blev jag rädd för mig själv. Jag blev inte rädd för hur jag såg ut utan för att jag var en människa och jag stod och kollade på mig själv. Jättekonstig känsla. Jag tog bort blicken från spegeln och kollade på mig själv och kollade så jag verkligen var jag.

Sedan när jag kollade i spegeln igen så blev jag rädd och sprang ut ur badrummet och gick och lade mig.
Det skrämde mig att jag var en människa som stod där och att jag kollade på mig själv. Blev rädd.

Har det hänt dig?


   
Citera
Ämnesstartare

ja... slutade med att jag ringde akut psyk och fick stesolid XD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men såg skuggor etc med, var asrädd


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag gillar inte att kolla på mig själv i spegeln

känns inte som det är jag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

ja... slutade med att jag ringde akut psyk och fick stesolid XD

[sad]läskigt

patrick bateman:

jag gillar inte att kolla på mig själv i spegeln

känns inte som det är jag

jag gillar det, är en bättre människa i spegeln tror jag[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

m3lis:

Sedan när jag kollade i spegeln igen så blev jag rädd och sprang ut ur badrummet och gick och lade mig.
Det skrämde mig att jag var en människa som stod där och att jag kollade på mig själv. Blev rädd.

Har det hänt dig?

Ja flera gånger.
Främmandegörande av kropp osv.
Tror inte att det är helt ovanligt.
Jag kan även få den känslan av att titta ner på mina händer och sen resten av kroppen. Jag är i detta.[tard]

Jag brukar tvinga mig själv att läsa en rolig bok eller serietidning för att komma på andra tankar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

antrax:

Jag kan även få den känslan av att titta ner på mina händer och sen resten av kroppen. Jag är i detta.[tard]

aaa de e sick.. samma med andra personer tkr jag.. är det min mamma!!! typ


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

aaa de e sick.. samma med andra personer tkr jag.. är det min mamma!!! typ

Haha ja, mycket läskigt.
Blir paranoid och schizo.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blir rädd för migsjälv om jag stirrar in i mina egna ögon för länge, i en spegel. Men inte för att jag är människa, utan för att jag tycker jag att ser ond ut när jag gör så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

m3lis:

jag gillar det, är en bättre människa i spegeln tror jag

för mig är det tvärtom


   
SvaraCitera
time
 time

Tror det är rätt vanligt. Är själv rätt neurotisk så om jag är tillräckligt berusad kan jag prata med min spegelbild och så känns det som att jag faktiskt för en konversation, hehehe. Fast jag vet att det är jag som pratar.

Men ja, man behöver inte vara psykoko för att få en out-of-body-experience när man tittar sig i spegeln.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

m3lis:

Har det hänt dig

ja de har det, är nog vanligare än vad man kan tro. blir väll någon form krock av det psykiska och fysiska kanske[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

började hångla med min spegelbild på toan sist jag var på fest och kanske hade druckit lite för mycket [blush]

detta är första gången jag delar med mig utav den upplevelsen till någon


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

började hångla med min spegelbild på toan sist jag var på fest och kanske hade druckit lite för mycket

HAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHAHHAHHAH
HAHAHAHAH <333333333 UNDERBART!!
ofta ingen märkte på spegeln? :O


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

m3lis:

ofta ingen märkte på spegeln? :O

kom faktiskt ihåg att torka av den, konstigt nog [tard]


   
SvaraCitera