Aviseringar
Rensa alla

Rädd för sanningen ifall att..


Ämnesstartare

Om man druckit  litegrann, asså typ full fast inte helt borta ändå liksom. Kan känslorna va äkta då lr hur funkar det för er? Jag mötte en kille på när han hade druckit på en konsert och han verkade verkligen gilla mig, vi har skrivit lite till och från i typ 1,5år .. Pratat några ggr. Han ville verkligen va med mig bara mig oxå det va inte så att han va efter alla liksom... Han verkade inte direkt så väldigt fyllekåt heller på det sätter utan han myste mest o ville hålla om mig och så. Efter detta har han inte hört av sig,. Och de va typ 4månader sen vi skrev innan konserten, Så nu undrar jag om jag ska höra av mig lr inte?  Han har liksom inte gjort det och tror han skriver med en Annan så känns lite hopplöst.. Men gillar han så vet inte riktigt. Det jag är rädd för är tt jag skriver till han och han inte gillar mig och även om jag skriver om nått annat kmr han fatta att det va efter dedär och att  han gillar en annan typ.. Mm aa jag är feg vet men ändå 🙁 rädd för sanningen


   
Citera

Polkagriiis: Kan känslorna va äkta då lr hur funkar det för er?

beror på. ofta förstärks de bara (för mig), men har hänt att jag fått känslor jag dagen efter känt "men va, var fick jag det där ifrån så känner jag ju verkligen inte!?"

hör av dig om du vill, att han inte hört av sig på 4 månader är inget jättebra tecken, men å andra sidan har väl inte du heller gjort det fastän du är intresserad!?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blir typ asexuell när jag e full, alla känslor domnar bort. fast blir väl inget psycho heller 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

beror på. ofta förstärks de bara (för mig), men har hänt att jag fått känslor jag dagen efter känt "men va, var fick jag det där ifrån så känner jag ju verkligen inte!?"

hör av dig om du vill, att han inte hört av sig på 4 månader är inget jättebra tecken, men å andra sidan har väl inte du heller gjort det fastän du är intresserad!?

Tack! Aja får väll se hur jag gör..!:)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kan ju vara både att man agerar på något man burit med sig länge i och med att impulskontrollen far åt helvete, men det kan också vara ett plötsligt infall där och då. Svårt att säga.


   
SvaraCitera

Jag själv blir väldigt kärleksfull mot allt och alla när jag har druckit men om du verkligen gillar han har du inget att förlora på att skriva till honom. :))


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ladybird:
Jag själv blir väldigt kärleksfull mot allt och alla när jag har druckit men om du verkligen gillar han har du inget att förlora på att skriva till honom. :))

Ja får nog göra det!:))

dazed:
Kan ju vara både att man agerar på något man burit med sig länge i och med att impulskontrollen far åt helvete, men det kan också vara ett plötsligt infall där och då. Svårt att säga.

Ja det är juste det jag undrar på vad det kan va, hm inte lätt och veta men får väll höra av  mig iaf :))


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, man har lika mycket känslor när nan är dull


   
SvaraCitera