Aviseringar
Rensa alla

Rädd för studenten


Awflauggz:
Hejsan!

Jag tar studenten snart;
dock är jag ganska skraj för vissa saker...

Alla får massa halsband med nallebjörnar, blommor osv osv, massa vänner hör av sig o grattar och så vidare. De kanske är där och grattar dig tillochmed. 
Du festar på flaket med klasskamraterna

Men jag är väldigt rädd för att hamna utanför, jag äter knappt lunch i skolan på grund av det.
Jag vill lite strunta i att delta på studenten, men det skulle vara så jäääääävla sorgligt, å då hade jag varit hemma och blivit deprimerad, fått ångest, och gråtit.

Eller så står jag där bland alla 3:or helt ensam, ingen "vän" att vara med eller något.

Eller, så har jag hunnit förändra mig tills dess... I hope

Jag har gått i gymnasiet ett tag nu, och jag har aldrig hängt med någon utanför skolan.
Det är inget fel på mig utseendemässigt. Kan dock vara lite tillbakadragen vissa gånger, men det har jag ändrat på nu. 

osäker

Jag var också rädd innan jag skulle ta studenten, men inte av samma anledning som dig. Jag var rädd för jag visste inte vad som skulle hända efter studenten osv. De flesta i min klass hade redan något inplanerat, vissa hade redan fått jobb vid det här laget. Först ville jag inte ta studenten alls, men jag gjorde det för min egen skull och för att jag ville umgås med min klass en sista gång innan vi skulle gå skilda vägar. 

Så jag råder dig, ta studenten. Det är hur jävla roligt som helst! Och man behöver inte supa sig full och festa bara för att man tar studenten, det gjorde inte jag. 


   
SvaraCitera

Jag tog studenten förra året, och det var än av dem bästa dagarna i mitt liv! Jag har också varit tillbaka dragen i skolan. Visst jag har aldrig känt mig utanför och alltid fått vara med kompisar.
Jag säger som dem flesta, Skit i vad alla andra tycker och bara ha det så roligt du kan. För när dagen är över kan du börja "leva dit liv" och den känslan är underbar! Man känner sig så fri!
Gå nu och ta studenten och fira för du har lyckats ta dig igenom gymnasiet och ha det så j*vla roligt! 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Grattis till att du snart tar studenten! Var glad att du överlevt gymnasiet och fira att du slipper din klass efter det! Skit i vad alla andra gör eller tycker eller hur de beter sig - var bara dig själv. Personligen har jag alltid beundrat människor som inte måste vara i centrum. Lockande mystik 🙂


   
SvaraCitera

Du tar studenten, njut av det. Du kommer troligtvis inte se så många av dina klasskompisar igen efter det. Njut av dagen, vinka till dina vänner från flaket och ha en skön dag. På studenten är ingen utanför, så håller man om varandra och skriker ramsor på flaket. You're up for something fun! Grattis till studenten! 


   
SvaraCitera

Njut av sommaren, i höst börjar allvaret... Mycket glad


   
SvaraCitera