Aviseringar
Rensa alla

Rädd för?


Ämnesstartare

Nintendos BFF:

åska är ju ba mysigt

[love]

Det var för övrigt ännu en sån där sak jag var livrädd för om man går sådär 10-12 år tillbaka i tiden. Nu längtar jag efter åska och jublar när det åskar... vilket jag tycker är på tok för sällan[n]

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

åska är ju ba mysigt[blush]

Om man har någon att knulla ja [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zapetta:

Om man har någon att knulla ja

haha wtf? :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Det var för övrigt ännu en sån där sak jag var livrädd för om man går sådär 10-12 år tillbaka i tiden. Nu längtar jag efter åska och jublar när det åskar... vilket jag tycker är på tok för sällan

har aldrig varit rädd för det, men nu äre ju höst så nu kommer det åska mkt oftare säkert[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

så nu kommer det åska mkt oftare säkert

Tycker inte det åskar mycket alls oavsett vad det är för årstid... kanske bara gäller västkusten eller nåt[confused]

Byt bostad med mig?[bigsmile][y]

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

haha wtf? :S

Jag tänkte mig mysigt som i att ligga och mysknulla, då oväder är bästa knullvädret 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Tycker inte det åskar mycket alls oavsett vad det är för årstid... kanske bara gäller västkusten eller nåt

Byt bostad med mig?

asså vet inte om det åskar så ofta här heller, inte tänkt på det riktigt, men borde ju åska oftare på hösten iaf? : o

Zapetta:

Jag tänkte mig mysigt som i att ligga och mysknulla, då oväder är bästa knullvädret 😀

aha du menar så, kändes lite konstigt att dra kopplingen åska -> knulla ba :p


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

aha du menar så, kändes lite konstigt att dra kopplingen åska -> knulla ba :p

I din värld kanske, inte i min [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

asså vet inte om det åskar så ofta här heller, inte tänkt på det riktigt, men borde ju åska oftare på hösten iaf?

Vet inte, vet bara att ett säkert recept för åska = när det varit sådär löjligt varmt i flera dagar, sen drar kallare luft in helt plötsligt.

Dock tar jag tillbaka det jag skrev om att byta bostad, för att sekunden efter att jag tryckte på "skicka svar" så slog tanken "ugh, orka flytta" mig[blush]

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Marmoth:

Grammatiskt var den kanske inte så jävla fin

Syftade inte på det, ditt jävla ägg.[bigsmile]


   
SvaraCitera

davvelito:

Oskar (Du röstade på detta alternativ)

[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

davvelito:

Oskar (Du röstade på detta alternativ)

[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

davvelito:

Inte rädd för något (Du röstade på detta alternativ)

Zapetta:

[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är rädd för att tvingas passera stora grupper suniga pojkar i medeltonåren. typ när 10 stycken 15-åringar som försöker vara fett "gangster" står framför dörren till konsum och man måste be dom att flytta på sig för att komma in. får minst en klump i halsen osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är dock inte rädd för spindlar, mörker, åska, spöken osv osv osv. är i princip inte rädd för något, är inte ens rädd för det ovannämnda det är mera en obekväm situation.


   
SvaraCitera