Aviseringar
Rensa alla

Räknas det som min?


Ämnesstartare

Tjenare!

Var ett tag sedan då jag råkade trampa sönder en polares psp, låg en jäkla massa kläder överallt och till slut hördes ett ljud som om något gick sönder, till min stora förvåning så var det hans psp. Saken är den, att jag åkte och köpte en ny psp till honom för just det. Räknas inte då den trasiga pspn som min eftersom jag köpte en ny åt honom? Dvs köpa hans trasiga mot min nya..

Mvh Peter


   
Citera
Ämnesetiketter

nej.


   
SvaraCitera

Det tycker jag faktiskt att det gör på något sätt, om du nu är så snäll och köper ett nytt borde du ju få behålla det gamla, så kan du laga det också kan ni spela mot varandra! [party]


   
SvaraCitera

Men lol


   
SvaraCitera

Det torde man väl komma överens om innan.


   
SvaraCitera

Nej, båda är hans. Han kan inte hjälpa att du var en idiotklant och hade sönder hans älskade första.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Taskig kompis som vägrar ge sin trasiga PSP isåfall när du gick igenom besväret att köpa en ny och allt. Han borde vara glad som har en sådan kompis, jag skulle vara det. Det är ju en win situtation for honom i vilket fall som helst eftersom han får en ny PSP, men istället blir det en lose situtation om han helt enkelt dissar sin kompis.

Hjälp mig:

Var ett tag sedan då jag råkade trampa sönder en polares psp, låg en jäkla massa kläder överallt och till slut hördes ett ljud som om något gick sönder, till min stora förvåning så var det hans psp.

Fasligt lätt den gick sönder dock. Kan inte föreställa mig det, i synnerhet när det låg kläder över.

edit:
Dock så har han ingen skyldighet att ge bort den såklart. Men det är bara tragiskt att dra in sådana saker med en kompis. [tard]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera