Aviseringar
Rensa alla

rätt att hata ryssar när man inte vet vad en rysse är?


Ämnesstartare

Min kompis sade i dag på historien att hon "hatar alla ryssar och ryssland och attalla där är dumma i huvudet" jag blev skitarg och sade att jag känner hur trevliga människor som hälst i ryssland även om kanske alla ryssar inte är supertrevliga.
dessutom råkar jag veta att hon inte känner en ända rysse så hon är bara är en jävla racist som tror hon har " egna" åsikter när hon säger så. det sade jag också till henne och hon blev sur. sen "försvarade " hon sig med att hennes mormor och familj också tycker så å då sade jag att hon hade en jävla racist familj som kunde hålla saken för sig själva och inte skrika ut vad dom tyckte om ryssarna utan att känna en ända jävla rysse! hon blev skitsur och talade inte med mig på hela dagen. skiter jag i.


   
Citera
Ämnesstartare

ja det ligger väl nåt i det men jag råkar känna mång jätte trevliga ryssar och hon dissade dem så jag blev såklart arg. som att säga " jag hatar alla dina kompisar! fast jag känner dom inte..."


   
SvaraCitera

Haha låter precis som någonting en av mina kompisar skulle kunna säga, men hon är körd i huvudet, orka ta det på allvar 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Unexpected:

orka ta det på allvar 😛

ni har så hjärtans rätt vid närmare eftertanke men det stör mig fortfarande..


   
SvaraCitera

gorgonzola:

hatar alla ryssar och ryssland och attalla där är dumma i huvudet"

jag gillar din kompis.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

*StarNoStar*:

jag gillar din kompis.

jag gillar henne också men inte i det här fallet.


   
SvaraCitera

gorgonzola:

jag gillar henne också men inte i det här fallet.

fel och dra alla över en kam kanske, så ja, hon kanske formulerade säg lite tokigt. men inte alltid man orkar vara politiskt korrekt heller och säga "en del" blir lätt hänt att man säger "alla" även fast man kanske inte menar det.[smile]


   
SvaraCitera

*StarNoStar*:

jag gillar din kompis.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

*StarNoStar*:

fel och dra alla över en kam kanske, så ja, hon kanske formulerade säg lite tokigt. men inte alltid man orkar vara politiskt korrekt heller och säga "en del" blir lätt hänt att man säger "alla" även fast man kanske inte menar det.[smile]

belive me, hon menade alla när hon sade det.[cry]


   
SvaraCitera

gorgonzola:

belive me, hon menade alla när hon sade det.

kontra med att du hatar alla med förutfattade meningar då[zzz]
eller bry dig helt enkelt inte, alla hatar mer eller mindre varandra idag iaf så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

*StarNoStar*:

kontra med att du hatar alla med förutfattade meningar då[zzz]
eller bry dig helt enkelt inte, alla hatar mer eller mindre varandra idag iaf så

jag skall inte säga något egentligen[zzz] läs min "main" text...[zzz][zzz]


   
SvaraCitera

gorgonzola:

jag skall inte säga något egentligen läs min "main" text...

I just did [ops]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag hatar med ryssar. fult språk, alkholister, fattiga, fd kommunister


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ChristopherXD:

jag hatar med ryssar. fult språk, alkholister, fattiga, fd kommunister

inte alla[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gorgonzola:

inte alla

de flesta


   
SvaraCitera