Aviseringar
Rensa alla

Rätt att sexualisera bröst?


Ämnesstartare

tycker ni det är rätt eller fel att sexualisera bröst? bröst är ju ente ett könsorgan. att svara nej behöver ente betyda att just du vill visa brösten.
ja = rätt att sexualisera bröst
nej = fel att sexualisera bröst


   
Citera

Ja. På samma sätt tycker jag att man ska få sexualisera fötter om man så vill (sneglar på Armageddon). Tycker helt enkelt att det är fel att ifrågasätta en annan persons egna preferenser.

Edit: Lite otydlig poll, men jag antog att ja betydde att det var rätt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tycker det är märkligt att utgå ifrån att det är ett aktivt val


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oftast är det ju det som känns bra som är mest fel. Så det är säker gigantiskt jättefel att sexualisera bröst. Men svårt att hjälpa!


   
SvaraCitera
time
 time

Betyder "ja" att man tycker att det är rätt och "nej" att man tycker det är fel? 


   
SvaraCitera
Exner

time:
Betyder "ja" att man tycker att det är rätt och "nej" att man tycker det är fel? 

Fixad rubrik


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bara det att om min tjejkompis skulle gå utan tröja skulle polisen stoppa henne och alla skulle titta konstigt på henne. men om min killkompis skulle göra et skulle ingen bry sej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ruttenfisk: Edit: Lite otydlig poll, men jag antog att ja betydde att det var rätt.

har fixat lite tydligare nu:)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

finns inget rätt lr fel. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

time:
Betyder "ja" att man tycker att det är rätt och "nej" att man tycker det är fel? 

ja om man sekulariserar dom.
nej om ente


   
SvaraCitera
b1son

tkr inte man ska sexualera saker som producerar mat
jag sexulerar inte chutney
eller gurkåkern


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Svårt att svara ja eller nej då vissa blir mer och andra mindre sexuellt attraherade av att se bröst (går åt båda hållen). Så att säga att bröst inte är sexualiserade blir svårt när motsatsen är sann.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEJ!!! #free_the_nipple


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

adaq:
NEJ!!! #free_the_nipple

Hjärta Känner mig stolt!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

schim:

Hjärta Känner mig stolt!!

Du har lärt denna unga man många kloka saker här i livet Blink


   
SvaraCitera