Aviseringar
Rensa alla

Rätt eller fel med barnmodeller?


Klorofyl:

Låt bli.


   
SvaraCitera

Testa och se hur reaktionen blir. Om det inte känns fel, keep going.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SebastianE:

Hur gammal är ungen?

Fyller 2 i december.


   
SvaraCitera

Aphr0dite:

Funderar på om jag ska anmäla sonen till castings.

Så länge det inte går överstyr tycker jag inte det är något fel med det. Om det endast handlar om pengar eller om det går ut över din sons välbefinnande är det självklart fel, men jag tror inte att du skulle göra något sådant.


   
SvaraCitera

Aphr0dite:

Läs inlägget ovan.

Stod ju inte varför du vill göra det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

Stod ju inte varför du vill göra det?

Du frågade om det var för att tjäna pengar, svaret är nej. Men en form av ersättning får man alltid och det skulle sättas in på hans sparkonto.


   
SvaraCitera

Aphr0dite:

Fyller 2 i december.

Jag tycker du kan vänta till hans är tre.


   
SvaraCitera

Ingen har skrivt att han var söt, så det tänker jag göra. Han var söt [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SebastianE:

Jag tycker du kan vänta till hans är tre.

Förmodligen kommer inget av det bli av [smile] men lite roligt att se vad andra har att säga om det.
Har en barndomskompis vars dotter är på Sempers vällingförpackning från 1 års ålder, och det kan ju både vara en kul grej och även något att vara stolt över [smile] att sedan barnet tjänar en slant för en liten plåtning är ju inte tråkigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

grodanboll_:

Ingen har skrivt att han var söt, så det tänker jag göra. Han var söt

Tackar [smile]


   
SvaraCitera

Aphr0dite:

Du frågade om det var för att tjäna pengar, svaret är nej. Men en form av ersättning får man alltid och det skulle sättas in på hans sparkonto.

Okej[smile]


   
SvaraCitera

Aphr0dite:

Förmodligen kommer inget av det bli av men lite roligt att se vad andra har att säga om det.

Joo men det är väl som allt annat, har sina fördelar och sina nackdelar.

Aphr0dite:

Har en barndomskompis vars dotter är på Sempers vällingförpackning från 1 års ålder, och det kan ju både vara en kul grej och även något att vara stolt över att sedan barnet tjänar en slant för en liten plåtning är ju inte tråkigt.

Visst det kan ju bli ett minne för livet om man hamnar på en förpackning men samtidigt kan de ju ha sina negativa sidor. Så länge man är ansvarsfull som förälder är det nog lugnt.


   
SvaraCitera

Aphr0dite:

Tackar

Ska du säg! Va inte du som va söt ; )


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

grodanboll_:

Ska du säg! Va inte du som va söt ; )

Nä, kanske inte [smile] men jag är ändå stolt över min pojk och tar åt mig [rolleyes]


   
SvaraCitera

Aphr0dite:

men jag är ändå stolt över min pojk och tar åt mig

Såklart. Ville bara vara jobbig.


   
SvaraCitera