Aviseringar
Rensa alla

Rätt hål?


Ämnesstartare

Jag är påväg att göra "det" för första gången och nu är det riktigt nära. Har däremot rejäl prestationångest då alla mina vänner och tjejen tror jag gjort det.

Min fråga är dock hur hittar man rätt hål? Det är för mig den mest nervösa biten för jag vill att det ska bli rätt. Är det så svårt som det sägs?


   
Citera

Du kommer hitta rätt hål. [smile] Inget att vara orolig för, och det är alltid pinsamt/fummligt/osv första gången. [smile] Annars kan jag ju visa bilder osv.


   
SvaraCitera

Du kommer hitta det. jag såg denna film innan:

Du kommer inte göra det felet kan jag lova.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Okej tack. Det är ett hål över som man inte ska in i va? [blush]

Ska bli spännande att se videon, men den tar tid att ladda för mitt dåliga internet[crazy]


   
SvaraCitera

hejsanhoppsan23:

Okej tack. Det är ett hål över som man inte ska in i va? [blush]

ingen risk. det finns två hål du potentiellt kan komma in i, och det ena är rövhålet. så länge du håller dig borta från det kommer det gå fint.


   
SvaraCitera

hejsanhoppsan23:

Okej tack. Det är ett hål över som man inte ska in i va? [blush]

Det är ett hål över som du inte KAN komma in i. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Det är ett hål över som du inte KAN komma in i.

O.o här har man koll! men då låter det ju som det inte är en jättestor chans att faila.

Nej jag ska inte in i nummer 2. Har hört folk som varit och snokat första gången men inget jag kommer ge mig in på.


   
SvaraCitera

hejsanhoppsan23:

O.o här har man koll! men då låter det ju som det inte är en jättestor chans att faila.

Du kommer faila, på samma sätt som alla failar första gången. [smile] Nej men, det är jättesvårt att få det att bli bra första gången, är antagligen alltid något som går fel, eller att man är för nervös. Men det kommer gå bra ändå ska du se. [smile] Och det kommer ju bara bli bättre med tiden så. ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Syftade just på att hitta rätt hål 😛 men jo jag är medveten om att det inte kommer gå 100%, vill bara va lite förberedd på saker och ting haha. tack för stödet[bigcheers]


   
SvaraCitera

hejsanhoppsan23:

Okej tack. Det är ett hål över som man inte ska in i va?

Studera lite innan.
Image


   
SvaraCitera

Vill ha rapport sen


   
SvaraCitera

hejsanhoppsan23:

Min fråga är dock hur hittar man rätt hål?

Har du aldrig sätt porr? [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hur går det till om man tar fel hål då? Och vilket hål är det lättast att man kör i fel? [rolleyes]

S3ON:

Har du aldrig sätt porr?

Jo, men fortfarande svårt. på nåt sätt[confused] Hittade ni rätt första gången då?!

enhimmelskdrog:

Vill ha rapport sen

alltid!


   
SvaraCitera

hejsanhoppsan23:

Hittade ni rätt första gången då?!

Aldrig provat.. Fast så svårt verkar det inte. [bigsmile]


   
SvaraCitera

hejsanhoppsan23:

Och vilket hål är det lättast att man kör i fel?

Alltså, tjejer har bara två hål - anus och vaginan. Vi har ju också ett hål vi kissar ur men det är inte större än ert hål som ni kissar ut. Och som du själv förstår är det inte lätt att stoppa in en snopp i det hålet.


   
SvaraCitera