Aviseringar
Rensa alla

Rätt lr orätt med PORR! 😉


Ämnesstartare

För att göra en lång historia kort... en porrintresserad singel kille (som alla andra singelkillar, runkar framför porr) på jobbet blev grymt förvånad då jag nämde att min kille runkar framför porr ibland, han förstod inte hur jag kunde accep, att han runkar framför andra bilder på brudar.

Hur vanligt/ovanligt är det egentligen?? bara för å få lite perspektiv på skiten.... jag har accep det för länge sen, stör mej inte att min kille runkar framför skiten längrre, ser det mer som en naturlig sak på jorden, självklart är jag inte den ena attraktiva varelsen på jorden;)

Men JAG blir förvånad att killen på jobbet blev så förvånad. Då jag frågat min kille om det här så har han sagt "om en kille säger till sin flickvän att han ej runkar framför porr så ljuger han"


   
Citera

Både du och han din pojkvän är ovanligt korkade. Eller okej kanske inte ovanligt alls med ändå. Korkade. Människor är olika. Punkt.


   
SvaraCitera

Oväntad:

pojkvän är ovanligt korkad

varför?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oväntad:

Både du och han din pojkvän är ovanligt korkade. Eller okej kanske inte ovanligt alls med ändå. Korkade. Människor är olika. Punkt.

men va? vadå korkade? förklara nu tack... jag ville inte ha skit kastad på mej, jag ville ha en förklaring om nån tyckte nåt speciellt.


   
SvaraCitera

Budolicious:

varför?

För det han sa att alla killar ljuger för sin flickvän om dom säger att dom inte tittar på porr.

oerfaren:

men va? vadå korkade? förklara nu tack... jag ville inte ha skit kastad på mej, jag ville ha en förklaring om nån tyckte nåt speciellt.

Okej, låt mig uttrycka det såhär.

Vissa personer accepterar att deras partners tittar på porr, andra inte. Vissa killar ljuger när dom säger att dom inte tittar på porr till sina flickvänner, andra inte. Det är ett vanligt fenomen att olika personer har olika syn på samma saker. Ingenting konstigt med det.


   
SvaraCitera

Oväntad:

För det han sa att alla killar ljuger för sin flickvän om dom säger att dom inte tittar på porr.

ah, tänkte inte så långt 🙁
Det var rätt efterblivet sagt, ja


   
SvaraCitera

Jag fattar inte [tard]


   
SvaraCitera

fattar inget

men tycker att man skalla respektera och acceptera sin partners goda och dåliga sidor. och framför allt att tala med varandra


   
SvaraCitera

oerfaren:

Hur vanligt/ovanligt är det egentligen?? bara för å få lite perspektiv på skiten...

Jättevanligt, bland både killar och tjejer. Sedan kan det nog variera hur mycket man tittar, vissa kanske tittar nästan varje dag, andra tittar väldigt mer sällan. Det är inte alla som tänder på att se andra hålla på med varandra och då blir det naturligt att man inte tittar lika mycket.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oväntad:

Vissa personer accepterar att deras partners tittar på porr, andra inte. Vissa killar ljuger när dom säger att dom inte tittar på porr till sina flickvänner, andra inte. Det är ett vanligt fenomen att olika personer har olika syn på samma saker.

Min kille har aldrig behövt ljuga, jag har upptäckt det själv.. och jag har accepterat det. Iaf skönt å veta att det är ett vanligt fenomen.... för jag kände mej jävligt korkad som satt där å svarade helöt lungt att ja min kille kollar på porr ibland, inge mer med det. Men antagligen är det väl så att han (min jobbkompis) har hört mer än han upplevt, med tanke på hans egna porrvanor så tror jag inte han har nån lust att lägga det åt sidan om han nu får en tjej.... ett intresse är ett intresse (vana).

Budolicious:

Det var rätt efterblivet sagt, ja

jo faktiskt egentligen... min kille kan int dra alla över en kam. Jag förstår givetvis att inte ALLA killar ljuger när dom säger så. Dock så vet jag att min gör det, om han nu säger så;)

herr_nilsson:

Jättevanligt, bland både killar och tjejer. Sedan kan det nog variera hur mycket man tittar, vissa kanske tittar nästan varje dag, andra tittar väldigt mer sällan. Det är inte alla som tänder på att se andra hålla på med varandra och då blir det naturligt att man inte tittar lika mycket.

Från början då jag upptäckte att han gjorde det så blev jag störd av det, eftersom att han var dum nog att sätta sej å runka framför skiten då jag var hemma. Men det har han slutat med...
Jag har lärt mej att accep hans lilla "hobby", jag menar.. alla fantiserar ju, porr ÄR upphetsande.. Men han "får bara" glo på det när jag har mens lr inte är hemma[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oerfaren:

Men antagligen är det väl så att han (min jobbkompis) har hört mer än han upplevt

med det menar jag att han har hört att tjejer sällan tillåter sin kille att glo på porr... å därav sätter regler. Och därför blev han så förvånad att jag godkänner porr. Tror som sagt inte att den killen på jobbet heller skulle vilja ge upp porren för sin framtida flickväns skull...


   
SvaraCitera

oerfaren:

med det menar jag att han har hört att tjejer sällan tillåter sin kille att glo på porr... å därav sätter regler.

Skulle aldrig få för mig att bestämma något sådant över min partner, och skulle aldrig acceptera att en partner ville sätta sådana regler för mig. Men, alla har olika åsikter.

Tycker du att det är jobbigt att han kollar på porr?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oerfaren:

Men han "får bara" glo på det när jag har mens lr inte är hemma

Hehe håller med där [bigsmile] Har precis samma åsikt om att det är fan självklart att killen får kolla på porr liksom, jag bryr mig inte liksom, det rör mig inte ens om ryggen.

Sålänge han gör det utan att jag behöver veta det hehe, så att säga [crazy] när han vill ha privattid med sin peter-niklas.[rolleyes]


   
SvaraCitera

[love]

oerfaren:

sätta sej å runka framför skiten då jag var hemma

Daybreak:

han vill ha privattid med sin peter-niklas

Fast det förstår jag inte, skulle aldrig känna behov av det när jag är med min tjej. Hon är tusen gånger bättre än all porr, jag äcklas bara av porr när vi hållt på ett tag. Det blir för mycket liksom... [crazy]

Det är om vi inte träffas på några veckor som jag kan få ett infall att titta på något porrigt. Helst något med oss två såklart... [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

herr_nilsson:

Det är om vi inte träffas på några veckor som jag kan få ett infall att titta på något porrigt. Helst något med oss två såklart...

Hehe jo men den uppfattningen har jag också som att det är med min kille. Haha, det är inte så att jag direkt "frågar" honom om det är så hehe. Då skulle väl han bli något nervös lr undra varför jag håller på sådär för och tro att jag helt plötsligt är emot sånt [crazy]

Jag har då aldrig råkat eller fått för mig att ta honom på bar gärning runkandes till någon p-rulle iaf hehe [blush] och är glad att jag slipper göra det i alla fall hehehe om man säger så


   
SvaraCitera